کد خبر : 1757037 | 01 خرداد 1400 ساعت 14:15 | 18.4K بازدید | 5 دیدگاه

دیاباته همراه استقلال به آبادان نمی‌رود

مهاجم خارجی استقلال در سفر به آبادان همراه تیمش نخواهد بود.

دیاباته همراه استقلال به آبادان نمی‌رود

به گزارش "ورزش سه"، شیخ دیاباته مهاجم آبی پوشان که از برخی مسائل دلخور است، فعلا در تمرینات تیمش حضور ندارد. از طرف دیگر دیاباته به کادرفنی استقلال اعلام کرده که دچار مصدومیت شده و به همین دلیل در تمرینات شرکت نمی‌کند. با این حال مشخص است که دیاباته نسبت به پرداخت نشدن مطالباتش و همچنین مخالفت با مرخصی او و رفتن به کشورش ناراحت شده است.


در این شرایط صحبت هایی وجود داشت که شاید دیاباته همراه آبی پوشان در سفر به آبادان برای مسابقه با صنعت نفت حضور داشته باشد و دقایقی نیز به میدان برود اما با توجه به وضعیتی که او دارد، این بازیکن را باید غایب قطعی آبی ها مقابل نفت آبادان بدانیم.


دیاباته علاوه بر اینکه در تمرینات شرکت نمی‌کند، علاقه‌مند است بعد از بازی روز دوشنبه به فرانسه برود اما تا این لحظه فرهاد مجیدی و مدیران باشگاه با این سفر موافقت نکرده اند. از سوی دیگر مدیران استقلال هم خبری از دیاباته ندارند و مشخص نیست چه آینده ای در انتظار او است.


با این شرایط باید تا روز سه شنبه صبر کرد و متوجه شد چه اتفاقاتی پیرامون این مهاجم خارجی رخ خواهد داد و او آیا راضی به بازگشت به تمرینات استقلال خواهد شد یا خیر.

دیدگاه‌ها