کد خبر : 1757043 | 01 خرداد 1400 ساعت 15:02 | 20.8K بازدید | 9 دیدگاه

گزارش مارکا

حمله تلویزیون رئال به داوران بازی سرنوشت‌ساز لالیگا

تلویزیون رسمی رئال مادرید با پخش برنامه ای به انتقاد از کمیته داوران اسپانیا به خاطر انتخاب داور وسط و وی ای آر جنجالی برای بازی امشب رئال و ویارئال پرداخت.

 حمله تلویزیون رئال به داوران بازی سرنوشت‌ساز لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، امشب از ساعت 20.30 رئال مادرید در ورزشگاه خود میزبان ویارئال است. بازی هفته پایانی لالیگا که می تواند تعیین کننده سرنوشت قهرمانی باشد. اتلتیکو مادرید در زمین وایادولید به میدان خواهد رفت و اگر امتیاز از دست بدهد و رئال بتواند ویارئال را مغلوب کند، قهرمانی به کهکشانی ها خواهد رسید.

 

 

1604176

 

1604177

 

 

خوزه لوئیس مونوئرا مونته رو داور وسط بازی است و دی بورگوس بنگوئچا هم داور وی ای آر خواهد بود. هر دو داور سابقه بدی برای رئال مادرید دارند و به سوژه ای مناسب برای حملات بی سابقه تلویزیون رسمی رئال مادرید تبدیل شدند.

 

در برنامه ای ویژه که دیروز از تلویزیون رئال مادرید پخش شد، به دو بازی جنجالی قبلی که مونته رو برای رئال داوری کرده اشاره شد.

آخرین بار او بازی رئال در زمین الچه که با برتری 1-3 کهکشانی ها همراه بود را قضاوت کرده ولی بازی معروفی که او برای رئال سوت زده، سال 2019 در برنابئو برابر سوسیداد بود. او خطای رویی گلر سوسیداد روی وینیسیوس را پنالتی تشخیص نداد ولی در تکرار تصاویر برخورد مشخص بود.

مله رو لوپز داور وی ای آر اما به مونته رو گفت:« همه چیز اوکی هست خوزه لوئیس» و به این ترتیب او برای بازبینی صحنه به کنار زمین نرفت. پخش مکالمه داور وی ای آر و مونته رو در آن مقطع بسیار حاشیه ساز شد.

 

 

1604175

 

 

مونته رو همچنین بازی ایبار و رئال در همان فصل را نیز قضاوت کرد که با برتری 3-0 ایبار همراه بود. گل اول ایبار مشکوک بود ولی بین دو نیمه پخش تصاویر مونته رو و کمکش که در حال بازبینی صحنه به خاطر درست بودن گل، از خوشحالی دستان شان را به هم کوبیدند، بسیار جنجال ساز شد.

دی بورگوس داور وی ای آر بازی امشب نیز همان کسی است که رونالدو را در بازی رفت سوپرکاپ سال 2017 اسپانیا بین بارسا و رئال در نوکمپ اخراج کرد. این داور اهل باسک، در اسپانیا به ضدرئالی بودن مشهور است.

 

دیدگاه‌ها