کد خبر : 1757049 | 01 خرداد 1400 ساعت 15:13 | 17.2K بازدید | 2 دیدگاه

جذب ستاره الاهلی و حضور سرمربی موناکو

ادعای خبرنگار عربستانی: تغییرات بزرگ در الهلال

عبدالعزیز المریسل خبرنگار معروف عربستانی مدعی شد که الهلال با عبدالرحمن غریب ستاره الاهلی به توافق رسیده و در حال مذاکره با مربی سابق موناکو است.

ادعای خبرنگار عربستانی: تغییرات بزرگ در الهلال

به گزارش "ورزش سه"، هیئت مدیره الهلال به سرپرستی فهد بن نافل در حال تشکیل تیم قدرتمندی برای فصل بعد است و از همین رو آنها پس از توافق با موسی مارگا مهاجم پورتو، در پی جذب بازیکنان مطرح دیگری هستند که طی روزهای گذشته اسامی زیادی پیرامون این باشگاه مطرح شده است.


عبدالعزیز المریسل خبرنگار معروف عربستانی شب گذشته و در برنامه زنده تلویزیونی "الحصاد الریاضی" مدعی شد که باشگاه الهلال با عبدالرحمن غریب ستاره جوان و آینده دار الاهلی به توافق رسیده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، این بازیکن در تابستان راهی الهلال خواهد شد. او یک سال دیگر با الاهلی قرارداد دارد و سران الهلال به دنبال جلب نظر همتایان خود در الاهلی هستند.

 

 

1604186

 


این خبرنگار همچنین مدعی شد که باشگاه الهلال در پی مذاکره با لئوناردو ژاردیم مربی 46 ساله و باتجربه پرتغالی است. این مربی در سال 2018 در آستانه حضور در النصر بود که این اتفاق رخ نداد. المریسل اعلام کرد که ژاردیم به سران الهلال اعلام کرده است شروطی که 3 سال پیش از النصر درخواست کرده بود را نیز از آنها مطالبه می کند که مهمترین آن، تأمین حق تحصیل فرزندانش است و در صورت به نتیجه رسیدن مذاکرات، این مربی در فصل بعد روی نیمکت الهلال می نشیند.


لئوناردو ژاردیم که سابقه مربیگری در براگا، المپیاکوس و بنفیکا را دارد، از سال 2019 و پس از جدایی از تیم موناکو فرانسه، بدون تیم است. او در فصل 2016-2017 با موناکو قهرمان فرانسه شد و در فصل 2012-2013 نیز با المپیاکوس هر دو جام داخلی لیگ و حذفی یونان را از آن خود کرد.

 

1604187

 


سران الهلال که پس از برکناری روجریو میکال، تصمیم گرفتند تا به صورت موقت و 2 ماهه هدایت تیمشان را به ژوزه مورایس بسپارند، با وجود اینکه تیم او در آستانه قهرمانی در عربستان قرار دارد، اما باز هم به دنبال جذب مربی بزرگتری هستند. الهلال حریف استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست.

دیدگاه‌ها