کد خبر : 1757100 | 01 خرداد 1400 ساعت 19:27 | 14.5K بازدید | 1 دیدگاه

آخرین حضور فلیک در بایرن با ثبت‌یک رکورد همراه‌شد

بایرن مونیخ در آخرین روز حضور هانسی فلیک روی نیمکت این تیم یک رکورد بزرگ را به ثبت رساند؛ کاری که پیش از این یک بار دیگر توسط این باشگاه تکرار شده بود.

آخرین حضور فلیک در بایرن با ثبت‌یک رکورد همراه‌شد

به گزارش "ورزش سه"، هانسی فلیک بعد از پشت سر گذاشتن یک دوران شگفت‌انگیز در بایرن‌مونیخ در پایان فصل این تیم را ترک خواهد کرد. او پیش از مسابقه امروز بایرن آگزبورگ تایید کرده بود که به احتمال فراوان راهی تیم ملی آلمان خواهد شد و بعد از رقابت‌های یورو هدایت این کشور را برعهده خواهد گرفت.

 

با این حال بایرن طی یکی، دو فصل اخیر با هانسی فلیک به تمام افتخارات ممکن دست یافت و بسیاری از رکوردها را جابجا کرد. آنها همچنین در این فصل و در فاصله چند هفته مانده به پایان رقابت‌های بوندسلیگا قهرمانی خود را قطعی کرده بودند.

 

 

 

1604224

 

بایرن امروز از سری مسابقات هفته پایانی بوندسلیگا و در آخرین مسابقه ای که هانسی فلیک هدایت این تیم را برعهده دارد به مصاف آگزبورگ رفته است؛ دیداری که در پایان نیمه اول با چهار گل به سود باواریایی‌ها خاتمه یافت. بایرن مونیخ تحت هدایت فلیک به سومین تیم تاریخ بوندسلیگا تبدیل شد که در تمام مسابقات یک فصل موفق به گلزنی می‌شود، پس از کلن در فصل 1963/64 و بایرن مونیخ در فصل 2012/13.

دیدگاه‌ها