کد خبر : 1757118 | 01 خرداد 1400 ساعت 20:24 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: اینتر راه موفقیت را یاد گرفته است

آنتونیو کونته معتقد است بازیکنان اینتر پیشرفت کرده و حالا راه رسیدن به پیروزی را می دانند.

کونته: اینتر راه موفقیت را یاد گرفته است

به گزارش "ورزش سه"، اینتر فردا در آخرین مسابقه فصل خود و در دیداری تشریفاتی پذیرای اودینزه خواهد بود. آنتونیو کونته برای امتناع از صحبت در مورد آینده، مدتی است به جای حضور در نشست خبری مستقیما با تلویزیون باشگاه اینتر صحبت می کند و حالا نیز او مصاحبه ای کوتاه پیش از آخرین دیدار فصل تیمش داشته است.

 

آنتونیو کونته، گفت: "آخرین دیدار فصل اینتر با تیم بسیار خوبی مانند اودینزه برگزار می شود و ما باید تا لحظه آخر تلاش کنیم تا فصل را به بهترین شکل به پایان برسانیم. فردا جام قهرمانی به ما اهدا می شود و ما قصد داریم با ارائه عملکردی خوب جام را بالای سر ببریم. حضور 1000 هوادار در ورزشگاه نیز نشانه بازگشت به حالت عادی خواهد بود. فراموش نکنید همه ما با هدف دادن احساس غرور به هواداران اینتر اینجا هستیم.

 

1599227

 

اودینزه یک تیم خوب و قدرتمند از نظر فیزیکی است که فضاهای کمی را در اختیار شما قرار داده و سپس سعی می کند با ضدحمله به سمت دروازه شما بیاید. آنها می خواهند در مقابل قهرمان ایتالیا فصل را در بهترین شکل ممکن به پایان ببرند.

 

بی تردید بازیکنان اینتر در این مدت از نظر تکنیکی، تاکتیکی و همچنین ذهنی پیشرفت مهمی در هر بازیکن به وجود آمده است. اکنون این بازیکنان موفق و پیروز شده و راه درست و صحیح برای رسیدن به کسب موفقیت های بعدی را نیز می دانند.

دیدگاه‌ها