کد خبر : 1757146 | 01 خرداد 1400 ساعت 22:41 | 45.8K بازدید | 2 دیدگاه

گریزمان: برای اتلتیکو، هوادارانش و سیمئونه خوشحالم

آنتوان گریزمن ستاره فرانسوی بارسلونا، معتقد است که این تیم در طول این فصل مقابل تیم‌های بزرگ اصلا عملکرد خوبی نداشته است.

گریزمان: برای اتلتیکو، هوادارانش و سیمئونه خوشحالم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در آخرین بازی فصل خود مقابل ایبار قرار گرفت که پیش از این سقوط آنها به دسته پایین‌تر فوتبال اسپانیا قطعی شده بود؛ دیداری که در پایان با تک گل آنتوان گریزمان به سود شاگردان رونالد کومان خاتمه یافت تا بارسا فصل را با عنوان سومی به پایان برساند.

 

آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی بارسلونا، در پایان بازی گفت: "از دست دادن لالیگا ما را اذیت کرد و در مسابقات مهم شکست خوردیم. اکنون وقت استراحت است و می بینیم که چگونه می توانیم برای سال آینده تیمی باشیم که قرار است همه چیز را برنده شود.

 

 

1604353

 

 

مهم ترین چیز این بود که امروز پیروز شویم تا برنده به کار خود پایان داده باشیم. من هنوز از عملکرد مان در لیگ ناامید هستم اما باید ادامه دهیم و پیشرفت کنیم. رقبا سبک بازی ما را می‌دانند و باید مانند نیمه دوم بازی امروز برای تغییر تلاش کنیم."

 

گریزمان در ادامه گفت: "من می خواهم تابستان خوبی را در تیم ملی داشته باشم. رئیس اقدامات خود را انجام خواهد داد. من همانطور که ​​این دو سال کار کرده ام به کار خود ادامه خواهم داد و لذت می برم. تصویر ما در ابتدای فصل خیلی خوب نبود. شروع سال 2021 تقریباً عالی بود به جز در مسابقات مهم؛ جایی که سرنوشت لالیگا تعیین می شود."

 

 

1604352

 

 

قهرمانی اتلتیکو: "من برای اتلتیکو سیمئونه و هواداران آن که شایسته این جام هستند خوشحالم. تلاش می کنم سال آینده برنده این جام باشم."

دیدگاه‌ها