کد خبر : 1757214 | 02 خرداد 1400 ساعت 11:57 | 17.4K بازدید | 1 دیدگاه

"اگر برابر هم بازی کنیم، پوستت کنده است!"

پیام خداحافظی طنزآلود مولر به آلابا

توماس مولر، ستاره بایرن مونیخ، با دیوید آلابا، دیگر ستاره باواریایی ها که در تابستان از این تیم جدا خواهد شد، با پیامی طنزآلود خداحافظی کرده است.

پیام خداحافظی طنزآلود مولر به آلابا

 

به گزارش "ورزش سه"، توماس مولر به شوخی به هم تیمی اش دیوید آلابا گفته است که از تصمیمش بر ترک بایرن مونیخ پشیمان خواهد شد.

قرارداد آلابا و بایرن در ماه ژوئن به پایان خواهد رسید و این مدافع اتریشی از باواریایی ها جدا می شود.

 

1604492

 

آلابا از زمان پیوستن به بایرن در سال 2010 تاکنون در 400 مسابقه برای این تیم به میدان رفته است و جام های قهرمانی بسیاری را بالای سر برده؛ از جمله 10 جام قهرمانی در بوندسلیگا و دو چمپیونزلیگ.

مولر نیز که در تمام دوران حضور آلابا در بایرن با او هم‌بازی بوده است، به شوخی به هم‌تیمی قدیمی اش گفت که در صورتی که در آینده برابر همدیگر بازی کنند، پوستش را خواهد کند.

مولر گفت: "من 100 درصد نمی دانم که او به کدام باشگاه خواهد رفت، اما مهم نیست که کجا برود، هر جا بروی پشیمان خواهی شد!

اگر ما برابر همدیگر بازی کنیم  می بینی که من پوستت را خواهم کند."

 

1604491

 

بایرن روز گذشته در آخرین بازی فصل خود برابر آگزبورگ 5-1 پیروز شد و آلابا نیز در این بازی برای آخرین بار برای باواریایی ها به میدان رفت.

هنوز مقصد بعدی آلابا رسما اعلام نشده است اما در ماه های گذشته از رئال مادرید به عنوان تیم بعدی این بازیکن نام برده شده است.

مقصد او هر کجا که باشد، استعداد تطبیق پذیری آلابا برای باشگاه جدید او بسیار مفید خواهد بود. او می تواند به عنوان یک مدافع وسط، دفاع چپ یا در خط هافبک به طور موثر بازی کند.

بایرن علاوه بر آلابا، با خاوی مارتینز، ژروم بواتنگ و سرمربی خود هانسی فلیک نیز در بازی دیروز خداحافظی کرد.

 

 

دیدگاه‌ها