کد خبر : 1757247 | 02 خرداد 1400 ساعت 13:27 | 23.6K بازدید | 1 دیدگاه

در آستانه آخرین دیدار در لیگ برتر؛

آگوئرو: گلم مقابل QPR بهترین گل زندگی‌ام بود

سرخیو آگوئرو، ستاره آرژانتینی منچسترسیتی، در پایان این فصل پس از 10 سال از سیتیزن ها جدا خواهد شد و درباره دورانی که در این باشگاه گذرانده صحبت کرده است.

آگوئرو: گلم مقابل QPR بهترین گل زندگی‌ام بود

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو آگوئرو ده فصل درخشان را در انگلیس گذراند اما ستاره آرژانتنی معتقد است که نخستین فصلش با سیتی از دیگر سال هایی که در جمع سیتیزن ها گذراند بهتر بوده است.

آگوئرو می گوید که گل پیروزی بخشی که برابر QPR به ثمر رساند، مهمترین گل عمرش بوده است.

مهاجم آرژانتینی سیتی در آخرین دقایق از آخرین بازی فصل 12-2011 توانست با گلزنی برابر QPR نه تنها سیتی را به پیروزی در آن بازی برساند بلکه کمک کرد تا سیتیزن ها با پشت سر گذاشتن منچستریونایتد، قهرمان لیگ برتر شوند.

 

1604530

 

گل آگوئرو در آن بازی به عنوان یکی از به یادماندنی ترین گل های تاریخ لیگ برتر ماندگار شده است و اکنون خود او نیز از آن گل به عنوان بهترین گلی که در عمرش زده یاد می کند.

آگوئرو گفت :"آن گل برای من مهمترین گل زندگی ام است. من همیشه به همراه خانواده ام و پسرم آن بازی را تماشا می کنم. فکر می کنم که آن گل تا همیشه در ذهن من بماند.

وقتی که پیش از زدن گل توپ را گرفتم به خودم گفتم که خب شاید پنالتی باشد. مدافع آنها من را زده بود اما نه خیلی محکم، برخورد کوچکی بود. بعد فکر کردم ولش کن باید حتما شوت بزنم. و وقتی توپ را شوت می کنم همیشه تصمیم این است که محکم ترین ضربه ای که می توانم را به توپ بزنم و نزدیک ترین مسیر را برای گلزنی انتخاب کنم و باید خوش شانس هم می بودم. بعد از بازی تا دو سه روز باورم نمی شد که گل شده.

 

1604529

 

ما در آن بازی کمی عصبی بودیم چون باید حتما پیروز می شدیم اما با اتفاقاتی که در نیمه دوم افتاد من به ساعت نگاه کردم و دیدم دقیقه 88 است و هنوز نتیجه 2-1 است. با خودم فکر کردم نه... باورم نمی شود.

من همه گل هایی که زده ام را دوست دارم اما آن گل واقعا خاص است."

 

1604531

 

این مهاجم 32 ساله پس از 10 سال حضور در انگلیس در پایان فصل سیتی را ترک خواهد کرد. آگوئرو این شانس را دارد تا امروز در آخرین دیدار سیتی در لیگ برابر اورتون برای آخرین بار در لیگ برتر به میدان برود.

سیتی قبلاً در لیگ برتر و جام کارابائو قهرمان شده است و سیتیزن ها در تاریخ هشتم خرداد ماه نیز  در چمپیونزلیگ به مصاف چلسی می روند و امیدوارند تا بتوانند سومین جام قهرمانی را نیز کسب کنند.

 

دیدگاه‌ها