کد خبر : 1757257 | 02 خرداد 1400 ساعت 14:13 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

روسونری هرگز تنها نیست؛

حمایت هواداران از میلانی‌ها پیش از نبرد سرنوشت‌ساز

بیش از 1000 هوادار پرشور در آستانه دیدار حساس میلان و آتالانتا که تکلیف سهمیه چمپیونزلیگ را مشخص خواهد کرد، در میلانلو به استقبال روسونری رفتند.

حمایت هواداران از میلانی‌ها پیش از نبرد سرنوشت‌ساز

به گزارش "ورزش سه"، میلان امشب در آخرین بازی فصل در برگامو به مصاف آتالانتا خواهد رفت. صبح امروز صدها هوادار تیفوسی میلان در محل تمرین این تیم جمع شدند و با شور و اشتیاق و با در دست داشتن پرچم و مشعل و پلاکاردهای روحیه بخش، انرژی فوق العاده ای را به بازیکنان تیم محبوب‌شان برای پیروزی در این مسابقه سرنوشت ساز تزریق کردند.

 

1604543

 

1604549

 

میلان برای اینکه بتواند برای نخستین بار پس از هشت سال در فصل بعد چمپیونزلیگ حضور داشته باشد، باید در این بازی پیروز شود، اما اگر در بازی هم‌زمان یووه موفق به شکست بولونیا نشود، یک تساوی یا حتی شکست هم میلان را به جمع چهار تیم برتر سری آ خواهد رساند و روسونری فصل بعد در چمپیونزلیگ بازی خواهد کرد.

 

1604545

 

1604546

 

1604547

 

امروز می تواند روزی تاریخی برای میلانی ها باشد و به همین دلیل نیز صدها هوادار این تیم در بیرون میلانلو جمع شدند تا تیم محبوب‌شان را با بالاترین سطح روحیه راهی این دیدار سرنوشت ساز کرده باشند.

هواداران میلان پیش از پیروزی 3-0 این تیم برابر یوونتوس در این ماه نیز دقیقا همین کار را کرده بودند و از نتیجه ای که گرفتند نیز بسیار راضی بودند.

استفانو پیولی، سرمربی میلان، در کنفرانس خبری پیش از این مسابقه گفت: "با مخلوطی از احساسات دست و پنجه نرم می کنیم: تنش، هیجان، تمرکز. ما هر چه که لازم است را در اختیار داشته ایم تا برای این بازی آماده شویم.

در میلان باید به خودمان ایمان داشته باشیم چرا که ما در طول فصل ثابت کردیم که تیم قدرتمندی هستیم. آتالانتا برای سومین سال به شایستگی به سهمیه چمپیونزلیگ رسید و ما هم باید آخرین زورمان را بزنیم."

دیدگاه‌ها