کد خبر : 1757279 | 02 خرداد 1400 ساعت 16:57 | 26.3K بازدید | 8 دیدگاه

دستگیری خلیل‌زاده و بلاتکلیفی وضعیت مالی استقلال

با وجود گذشت حدود 10 روز از بازداشت خلیل‌زاده اما تکلیف او در استقلال روشن نشده است.

دستگیری خلیل‌زاده و بلاتکلیفی وضعیت مالی استقلال

به گزارش "ورزش سه"، اسماعیل خلیل‌زاده رییس هیات مدیره استقلال که یکی از اعضای اقتصادی باشگاه نیز بود، حدود 10 روز قبل با نظر قوه قضاییه بازداشت شده است. این در شرایطی است که وزیر ورزش و جوانان هنوز تصمیمی درباره وضعیت او در هیات مدیره آبی ها نگرفته است.


در آخرین اظهارنظر رسمی هفته پیش حجت نظری سخنگوی استقلال اعلام کرده بود که وزیر ورزش فعلا موافق انتخاب جایگزین خلیل زاده در هیات مدیره نیست که البته این مساله مشکلات زیادی را برای استقلال ایجاد کرده است.


با توجه غیبت خلیل زاده در روزهای گذشته جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال نیز تشکیل نشده و مشخص نیست مسائل مدیریتی باشگاه چگونه جلو می‌رود. از سوی دیگر آبی ها این روزها دغدغه های مالی فراوانی دارند و در نبود رییس هیات مدیره خود به مشکلاتی برخورده‌اند.


از سوی دیگر دریافت‌ و پرداختها در استقلال نیازمند امضای رییس هیات مدیره باشگاه پای چک‌ها است و در غیاب او مدیران باشگاه نمی‌توانند کاری از پیش ببرند، مگر اینکه وزیر ورزش و جوانان فردی جدید را برای پیگیری مالی و امضا پای چک‌ها معرفی کند که این هم روندی زمانبر است.


در چنین شرایطی احمد مددی مدیرعامل باشگاه در صدد است برای رفع مشکلات مالی جاری باشگاه مبلغی را از اسپانسر قرض بگیرد اما هنوز او در این خصوص نیز به جمع‌بندی نرسیده است.


حال باید منتظر ماند و دید در تعطیلی لیگ برتر برای استقلال بعد از دیدار با صنعت نفت آبادان چه اتفاقاتی رخ می‌دهد ودر نهایت مشکلات آبی ها چگونه حل و فصل خواهند شد.

 

دیدگاه‌ها