کد خبر : 1757305 | 02 خرداد 1400 ساعت 18:59 | 29.3K بازدید | 0 دیدگاه

جاشوا کیمیچ:

رکورد لواندوفسکی در یک صورت شکسته می شود

جاشوا کیمیچ، ستاره آلمانی بایرن مونیخ مدعی شد قهرمانی های متوالی برای او کسل کننده نیست.

رکورد لواندوفسکی در یک صورت شکسته می شود

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ دیشب فصل را با برتری 2-5 مقابل آگزبورگ تمام کرده و یک بار جشن قهرمانی خود در بوندسلیگا را برگزار کرد. جاشوا کیمیچ، هافبک جوان و آماده بایرن مونیخ مدعی شد رابرت لواندوفسکی عملکرد فوق العاده ای داشته و فقط شاید خود او در آینده قادر به شکستن رکورد گلزنی خودش باشد.

 

جاشوا کیمیچ گفت: "در گذشته تصور می کردم وقتی در تیمی مانند بایرن مونیخ بازی می کنید، در بعضی مواقع آنقدر قهرمان می شوید که شرایط برای شما کسل کننده می شود، اما اینطور نیست. قهرمانی همیشه اتفاق خاصی محسوب می شود.

 

1575760

 

درخشش رابرت لواندوفسکی؟ به ثمر رساندن 41 گل در 29 بازی عملکردی باورنکردنی و فوق العاده است. من فکر می کنم این رکورد دیگر هرگز شکسته نخواهد شد. اگر هم قرار به رخ دادن این اتفاق باشد، مگر اینکه خود لواندوفسکی دوباره موفق به شکستن این رکورد در فصول بعدی بشود.

 

جدایی داوید آلابا از بایرن مونیخ؟ او تبدیل به یکی از دوستان بسیار خوب من در بایرن مونیخ شده بود و خانواده ما نیز رابطه بسیار خوبی داشتند. در بدو ورودم آلابا خیلی تلاش کرد تا اینجا برایم مانند خانه شود. ما دوستانی بسیار صمیمی با یکدیگر بودیم و دیدن جدایی داوید آلابا از بایرن مونیخ برایم بسیار دشوار است."

دیدگاه‌ها