کد خبر : 1757331 | 02 خرداد 1400 ساعت 20:53 | 25.1K بازدید | 0 دیدگاه

لوکاکو دلیل گریه‌های خود را فاش کرد

روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی اینتر مدعی شد از بازی کردن در لباس این باشگاه به خود افتخار می کند.

لوکاکو دلیل گریه‌های خود را فاش کرد

به گزارش "ورزش سه"، امشب جشن قهرمانی اینتر بعد از برتری پرگل این تیم برابر اودینزه برگزار شد و روملو لوکاکو در حین برگزاری مراسم برای لحظاتی اشک ریخت. حالا این ستاره 28 ساله در مورد دلیل این گریه ها و البته تفاوت این اینتر با تیم فصل گذشته صحبت کرده است.

 

روملو لوکاکو گفت: "این فصل برای ما فوق العاده بود، زیرا ما برای به دست آوردن این اسکودتو خیلی تلاش کردیم. فصل گذشته شرایط بسیار نزدیک بود، اما امسال ما خوب بازی کرده، از نظر فیزیکی قوی بودیم و همه بازیکنان یک گام بزرگ به جلو برداشتیم. من واقعا افتخار می کنم که در این تیم بازی می کنم.

 

1604618

 

گریه های جشن قهرمانی؟ من امروز نمی خواستم گریه کنم، اما خیلی احساساتی شدم. این عکس روی لباسم نیز مربوط به مادربزرگ و پدربزرگم است و من در آن لحظات به آنها فکر می کردم. وقتی پدربزرگم در سال 2005 درگذشت، من به او قول دادم که حداقل فاتح یک جام در دوران حرفه ای خود بشوم. امروز این اتفاق رخ داد و حالا من واقعا خوشحالم.

 

امیدوارم این قهرمانی شروع چرخه جدید موفقیت اینتر باشد. حالا من با کشورم راهی رقابت های یورو می شوم، سپس وقتی همه بازگشتیم باید از قبل هم قوی تر باشیم."

دیدگاه‌ها