کد خبر : 1757341 | 02 خرداد 1400 ساعت 21:26 | 24.2K بازدید | 4 دیدگاه

سیتی ۵-۰اورتون؛ خداحافظی با شکوه آگوئرو در اتحاد

منچستر سیتی در مسابقه ای که سرخیو آگوئرو در آخرین بازی خود در اتحاد دو گل به ثمر رساند با پنج گل اورتون را در هم کوبید.

سیتی ۵-۰اورتون؛ خداحافظی با شکوه آگوئرو در اتحاد

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی، قهرمان این فصل رقابت های لیگ برتر انگلیس امروز در چارچوب هفته پایانی مسابقات به مصاف اورتون رفت که در پایان بازی دو تیم با نتیجه 5-0 به سود سیتیزن ها خاتمه یافت.

 

منچسترسیتی کار را طوفانی آغاز کرد و در دقیقه 11 به گل اول دست یافت. کوین دی بروین از پشت محوطه جریمه با یک ضربه مهار نشدنی دروازه اورتون را باز کرد تا نتیجه 1-0 شود.

 

 

1604661

 

 

در دقیقه 14 منچسترسیتی توانست گل دوم را هم وارد دروازه اورتون کند. حرکت انفرادی فوق العاده گابریل ژسوس و ضربه بهتر او به گل دوم سیتی منجر شد تا نتیجه به 2-0 تغییر کند.

 

 

1604659

 

 

بعد از دریافت گل دوم اورتون عملکرد بهتری داشت و در دقیقه 37 به یک ضربه پنالتی دست یافت. گیلفی سیگوردسون پشت توپ ایستاد اما ضربه این بازیکن توسط دروازه بان منچستر سیتی یعنی ادرسون مهار شد تا تغییری در نتیجه حاصل نشود.

 

در ادامه نیمه اول نیز تغییری در نتیجه حاصل نشد تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با همان دو گل به سود تیم پپ گواردیولا خاتمه پیدا کند.

 

نیمه دوم هم با عملکرد هجومی منچسترسیتی آغاز شد و این تیم در دقیقه 53 به گل سوم دست یافت. همکاری فوق العاده بازیکنان با سیتی ضربه تمام کننده فیل فودن همراه شد تا نتیجه 3-0 شود‌.

 

در دقیقه 71 منچسترسیتی گل چهارم را وارد دروازه اورتون کرد. اشتباه مدافعان اورتون باعث شد توپ به سرخیو آگوئرو برسد و این بازیکن نیز با یک ضربه بیرون‌پا گلزنی کرد تا نتیجه 4-0 شود.

 

 

1604658

 

 

در دقیقه 76 منچسترسیتی برای بار پنجم گلزنی کرد. ارسال فرناندینیو به روی دروازه با ضربه سر فوق العاده سرخیو آگوئرو همراه شد تا این بازیکن گل دوم خود را به ثمر برساند و نتیجه 5-0 شود. در ادامه نیز نتیجه تغییر نکرد تا سیتی به یک پیروزی پرگل دست یافته باشد و با روحیه ای مناسب به استقبال فینال لیگ قهرمانان اروپا برود.

 

 

1604660

دیدگاه‌ها