کد خبر : 1757342 | 02 خرداد 1400 ساعت 21:27 | 24.6K بازدید | 1 دیدگاه

ویلا 2 - 1 چلسی؛ شیرین ترین شکست توخل

چلسی علیرغم شکست 1-2 برابر آستون ویلا راهی لیگ قهرمانان شد.

ویلا 2 - 1 چلسی؛ شیرین ترین شکست توخل

به گزارش ورزش سه"، چلسی که در هفته های اخیر دچار افت محسوسی شده امشب هم مقابل ویلا شکست خورد، اما با توجه به باخت لستر برابر تاتنهام سهمیه لیگ قهرمانان را از آن خود کرد.
 

چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه سوم مسابقه فاصله ای تا زدن گل اول خود نداشت، اما ضربه والی میسون مونت دقیق نبود و از کنار دروازه ویلا راهی بیرون زمین شد.

 

دقایقی بعد و روی همکاری سزار آسپلیکوئتا و کریستن پولیسیچ باز هم چلسی صاحب موقعیت مناسبی برای گلزنی شد، اما این بار ضربه میسون مونت از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

اما در دقیقه 43 این آستون ویلا بود که به گل رسید. روی ارسال کوتاه بازیکنان این تیم روی یک حرکت تمرین شده، آدام ترائوره بدونبازیکن یارگیر به سمت دروازه چلسی ضربه زد و شوت او بعد از برخورد با دیرک وارد دروازه حریف شد. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و ویلا با برتری 0-1 راهی رختکن شد.

 

1604635

 

1604636

 

در همان اوایل نیمه دوم و روی پاس به بیرون تیمو ورنر این پولیسیچ بود که فرصت بسیار خوبی برای زدن گل تساوی داشت، اما ضربه او بعد از برخورد با تارگت راهی بیرون میدان شد.

 

اما در دقیقه 52 و با خطای جورجینیو روی ترائوره، آستون ویلا صاحب یک ضربه پنالتی شد که انور الغاضی پشت توپ قرار گرفته و گل دوم را نیز به ثمر رساند. دقایقی بعد چلسی به گل رسید، اما سزار آسپلیکوئتا در آفساید بود و این گل رد شد.

 

اما در دقیقه 70 چلسی گل اول را به ثمر رساند. روی همکاری پولیسیچ و حکیم زیاش، ارسال پولیسیچ در دیرک دورتر به بن چیلول رسید و او توانست اختلاف را به حداقل برساند.

 

در دقیقه 77 چلسی فاصله ای تا زدن گل تساوی نداشت، اما ضربه کای هاورتز از درون محوطه در آستانه ورود به دروازه به مینگز برخورد کرد. در دقایق پایانی مارتینز به زیبایی ضربه بن چیلول را مهار کرد تا در نهایت چلسی1-2 مغلوب آستون ویلا بشود.

دیدگاه‌ها