کد خبر : 1757356 | 02 خرداد 1400 ساعت 22:12 | 16.1K بازدید | 2 دیدگاه

توخل: خوش شانس بودیم و از این شرایط فرار کردیم

توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی اعتراف کرد در هفته پایانی لیگ برتر تیمش خوش شانس بوده است.

توخل: خوش شانس بودیم و از این شرایط فرار کردیم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امروز با نتیجه 1-2 مغلوب آستون ویلا شد و در صورت برتری لستر برابر تاتنهام این تیم در رتبه پنجم قرار می گرفت. اما لستر شکست خورد تا چلسی موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان بشود. توماس توخل در مورد عملکرد چلسی در بازی امروز و مصدومیت ادواردو مندی، دروازه بان تیمش صحبت کرده است.

 

توماس توخل گفت: "خوش شانس بودیم که از این شرایط فرار کردیم، اما می توانستیم در مسابقه امروز هم به پیروزی دست یابیم. ما برای کسب پیروزی وارد زمین شدیم، اما به خوبی آماده رسیدن به این نتیجه نبودیم و باختیم. ما هدفی برای خود تعیین کرده بودیم و حالا هرگز پشیمان نبوده و در مورد چیزی حسرت نمی خوریم. ما خوش شانس هستیم که تاتنهام امروز چنین عملکردی ارائه داده و لستر را شکست داد تا ما به لیگ قهرمانان برسیم.

 

1601605

 

البته خود ما باید به پیروزی می رسیدیم تا هر گونه شک و تردید را در مورد از دست دادن سهمیه از بین می بردیم، اما این اتفاق رخ نداد. البته ما در شرایطی قرار داشتیم که حتی در صورت شکست هم امکان قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر جدول را داشتیم و این حاصل تلاش فراوان و نتایج چلسی در طول فصل بوده است.

 

سه چهار دقیقه قبل از اینکه بازی ما مقابل آستون ویلا تمام شود می دانستیم که موفق به کسب سهمیه شده ایم، زیرا خبر داشتیم که مسابقه لستر برابر تاتنهام زودتر تمام شده است. ما خوش شانس بودیم که تاتنهام به ما کمک کرد.

 

مصدومیت ادواردو مندی و احتمال غیبت در فینال لیگ قهرمانان برابر منچسترسیتی؟ او به دیرک برخورد کرد و درد بسیار شدیدی را احساس می کرد. البته شرایط قطعی مندی بعد از آزمایشات معلوم می شود، اما ما همه کار می کنیم تا امکان حضور او در ترکیب در فینال لیگ قهرمانان وجود داشته باشد."

دیدگاه‌ها