کد خبر : 1757381 | 03 خرداد 1400 ساعت 01:02 | 141.7K بازدید | 6 دیدگاه

پایان قصه آگوئرو-منچسترسیتی، در رویایی‌ترین حالت؛ 

جشن دسته‌جمعی برای خداحافظی با اسطوره (عکس)

ستاره آرژانتینی تیم فوتبال منچسترسیتی که امشب آخرین بازی خود در پیراهن این تیم را در لیگ برتر انگلیس تجربه کرد، شبی فراموش‌نشدنی را در ورزشگاه اتحاد گذراند.

جشن دسته‌جمعی برای خداحافظی با اسطوره (عکس)

به گزارش "ورزش سه" مصاف منچسرسیتی و اورتون در هفته پایانی لیگ جزیره در حالی یکشنبه‌شب برگزار شد که اهمیتی به لحاظ شرایط جدول نداشت و شاگردان گواردیولا برای برپایی جشن قهرمانی خود چشم‌انتظار سوت پایان دوئل با اورتون بودند؛ البته بازی امشب یک اتفاق ویژه برای باشگاه منچسترسیتی در آن نهفته بود و آن‌هم شب خداحافظی اسطوره این باشگاه و تجربه آخرین بازی با پیراهن منچسترسیتی در لیگ جزیره بود.

 

سرخیو آگوئرو ستاره آرژانتینی منچسترسیتی که تصمیم به جدایی از جمع شاگردان پپ گرفته و این مسئله را چندی پیش علنی کرده بود و امشب آخرین تجربه بازی خود در پیراهن منچسترسیتی در لیگ جزیره را تجربه کرد؛ او که در کارنامه همکاری با منچسترسیتی 5 قهرمانی لیگ جزیره به چشم می‌خورد، عناوین انفرادی پرشماری همچون برترین گلزن خارجی تاریخ لیگ، چهارمین گلزن برتر تاریخ لیگ، رکورددار هت‌تریک در تاریخ لیگ (12)، 6 فصل با حداقل 20 گل لیگ برتری و کفش‌ طلای 2014-2015 را با پیراهن منچسترسیتی به دست آورد.

 

1604731

 

آگوئرو در شب پایانی لیگ جزیره و در جشنواره پنج گله تیمش مقابل اورتون، دو سهمیه داشت و دو بار توانست دروازه شاگردان آنچلوتی را فرو بریزد؛ پس از اولین گلی که او مقابل اورتون به ثمر رساند، تمامی بازیکنان سیتی به سمت او رفتند و جشنی باشکوه را برای گلزنی آگوئرو در گوشه زمین اورتون برگزار کردند و در دقایق پایانی ستاره آرژانتینی دبل گلزنی خود را تکمیل کرد.

 

سرخیو آگوئرو برای آخرین بار در ورزشگاه اتحاد برای منچسترسیتی به میدان رفته و در دیداری که بازیکنان اورتون برای قهرمان لیگ برتر تونل افتخار تشکیل داده بودند، بازیکنان سیتی هم با تشکیل گارد افتخار، به تقدیر از ستاره آرژانتینی خود پرداختند.

 

1604729

 

کارنامه پرافتخار سرخیو آگوئرو می‌تواند با قهرمانی منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا تکمیل شود؛ سیتیزن‌ها در مصاف با چلسی باید فینال لیگ قهرمانان اروپا فصل 2020-2021 را برگزار کنند و پایان‌بندی دوران حضور آگوئرو در منچسترسیتی با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، می‌تواند رویایی‌ترین پایان ممکن برای این ستاره آرژانتینی و وفادار منچسترسیتی باشد.

 

1604732

دیدگاه‌ها