کد خبر : 1757404 | 03 خرداد 1400 ساعت 09:22 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

پس از پیروزی برابر آتالانتا؛

پیولی: میلان در شرایط سخت عقب‌نشینی نمی‌کند

استفانو پیولی، سرمربی میلان، پس از پیروزی روسونری برابر آتالانتا از قدرت ذهن و روحیه بازیکنانش تمجید کرد.

پیولی: میلان در شرایط سخت عقب‌نشینی نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته موفق شد در آخرین بازی فصل در سری آ، آتالانتا را 2-0 شکست دهد و در رده دوم جدول به کار خود پایان دهد. به این ترتیب روسونری پس از سالها موفق شد تا سهمیه حضور در فصل بعد چمپیونزلیگ را کسب کند.

میلان به یک پیروزی نیاز داشت تا کسب رده ای در بین چهار تیم برتر را برای خود تضمین کند و این دقیقا کاری بود که آنها کردند. دو گل فرانک کسیه از روی نقطه پنالتی همان چیزی بود که روسونری برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ به آن نیاز داشت.

 

1604780

 

پیولی پس از این پیروزی گفت: " ما به این نتیجه رسیدیم چرا که لیاقت آن را داشتیم و با توجه به نوع بازی مان در طول فصل شایستگی رسیدن به رده دوم را داشتیم.

متأسفانه ما یکشنبه هفته گذشته مقابل کالیاری امتیازات بازی را دور ریختیم، اما باز هم توانستیم به این موفقیت دست پیدا کنیم. من واقعاً خوشحالم و باید از باشگاهی که به ما اجازه کار در بهترین محیط ممکن را داده تشکر کنم. یک بار دیگر بازیکنان، مدیران، کارکنان و هواداران ثابت کردند که حضور در میلان به چه معناست."

 

1604776

 

شب گذشته بار دیگر میلان در خارج از سن سیرو نمایش بهتری داشت.

پیولی در این باره افزود: "ما به این فکر کرده ایم که چرا این اتفاق می افتد ما و سعی کردیم که اوضاع را بررسی کنیم. شاید فقط هنگام نفوذ حریف به خط دفاع، کمبود حرکات فردی داریم، به همین دلیل وقتی فضای بیشتری برای بازی داشته باشیم قدرتمندتر هستیم.

من در ابتدای فصل از برخی شنیدم که گفتند ما بدون فشار هواداران بهتر عمل کردیم، اما معتقدم که این اصلا درست نیست. فقط می توانیم تصور کنیم که اشتیاق روز افزون هواداران در سن سیرو چه حسی می تواند داشته باشد.

آنچه هواداران امروز صبح انجام دادند نیز نشان داد که آنها چقدر به ما باور دارند و این شور و اشتیاق را به ما منتقل کردند."

 

1604777

 

میلان برای کسب رده ای در جمع چهار تیم برتر و کسب سهمیه در چمپیونزلیگ به پیروزی در بازی برابر آتالانتا نیاز مبرم داشت.

پیولی در این باره اضافه کرد: "من فکر می کردم که اگر ما به جمع چهار تیم برتر نرسیم، تابستان بسیار سختی در پیش خواهد بود...

نقطه قوت واقعی این تیم این است که ما در لحظات سخت عقب نشینی نمی کنیم. من به قدرت ذهنی که توسط این تیم نشان داده شد بسیار افتخار می کنم و این قدرت در طول فصل رشد یافت و پیشرفت کرد.

ما در 19 بازی از 38 بازی بدون زلاتان ابراهیموویچ بودیم و طبیعتا این تفاوت زیادی ایجاد می کند."

 

 

دیدگاه‌ها