کد خبر : 1757434 | 03 خرداد 1400 ساعت 11:53 | 149.9K بازدید | 31 دیدگاه

در بازی برابر بولونیا؛

لحظات عذاب‌آور رونالدو روی نیمکت یووه (عکس)

کریستیانو رونالدو، ستاره یووه، که در دیدار شب گذشته تیمش برابر بولونیا حضور نداشت، لحظات پر تب و تابی را روی نیمکت سپری کرد.

لحظات عذاب‌آور رونالدو روی نیمکت یووه (عکس)

 

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته توانست در آخرین روز از مسابقات سری آ، بدون حضور رونالدو در ترکیب اصلی، با پیروزی برابر بولونیا، خود را به رده چهارم جدول رسانده و سهمیه حضور در فصل بعد رقابت های چمپیونزلیگ را به دست بیاورد.

رقابت ناپولی و یوونتوس بر سر کسب سهمیه چمپیونزلیگ به روز آخر سری آ کشیده شد و ناپولی در صورت پیروزی برابر هلاس ورونا می توانست یووه را از رسیدن به رده چهارم باز دارد و فصل بعد در چمپیونزلیگ حاضر باشد.

 

1604839

 

رونالدو که در بازی شب گذشته یووه روی نیمکت نشسته بود وقتی ناپولی مقابل ورونا پیش افتاد تا حدی آشفته به نظر می رسید. گل دقیقه 60 امیر رحمانی برای شاگردان گتوزو نزدیک بود بانوی پیر را از حضور در چمپیونزلیگ محروم کند.

شاگردان پیرلو در حالی پا به میدان مسابقه برابر بولونیا گذاشتند که در رده پنجم جدول قرار داشتند، اما به لطف تساوی 1-1 ناپولی برابر ورونا و با پیروزی 4-1 برابر حریف خود، توانستند با رسیدن به رده چهارم، آخرین سهمیه چمپیونزلیگ را کسب کنند.

گل های فدریکو کیه‌زا، آلوارو موراتا و آدرین ربیو به یووه کمک کرد تا با برتری 3-0 پا به نیمه دوم بازی بگذارد.

موراتا بلافاصله پس از شروع نیمه دوم توانست دومین گل خود را هم به ثمر برساند و ریکاردو اورسلینی نیز در آخرین دقایق بازی تک گل میزبان را به ثمر رساند.

رونالدو که از روی نیمکت بازی را تماشا می کرد پس از اطلاع یافتن از گلزنی امیر رحمانی برای ناپولی، بسیار مستاصل و ناراحت به نظر می رسید.

اما فوق ستاره 36 ساله یووه تنها 9 دقیقه بعد و وقتی ورونا موفق شد گل تساوی را برابر ناپولی به ثمر برساند، احساس آسودگی بیشتری کرد.

ستاره پرتغالی یووه پس از به ثمر رساندن 29 گل در این فصل با پیراهن بیانکونری تبدیل به تنها بازیکن تاریخ شد که در لیگ برتر، لالیگا و سری آ آقای گل شده است.

 

1604840

 

 

رونالدو پس از کسب سهمیه چمپیونزلیگ توسط یووه، در اینستاگرام خود با انتشار عکسی منتقدان یووه را به سکوت دعوت کرد.

رونالدو کپشن fino alla fine (به معنی تا ابد ) که قسمتی از شعار معروف باشگاه یوونتوس است را زیر عکس خود نوشته است تا احتمال ماندن در جمع بانوی پیر افزایش پیدا کند

عکس دوم هم مربوط به شادی پس از کسب رده چهارم و سهمیه چمپیونزلیگ بازیکنان بیانکونری در رختکن است.

 

 

 

دیدگاه‌ها