کد خبر : 1757436 | 03 خرداد 1400 ساعت 12:07 | 38.1K بازدید | 3 دیدگاه

بهترین گلزن سه لیگ معتبر؛ 

این آمار رونالدو را خاص‌تر از همیشه می‌کند

ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس در پایان رقابت های این فصل عنوان آقای گلی کالچو را پس از 14 سال برای این باشگاه به ارمغان آورد.

این آمار رونالدو را خاص‌تر از همیشه می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، این عنوان فردی با ثبت 29 گل در سری آ به دست آمد تا یوونتوس هم پس از 14 سال در رقابت های لیگ که موفق به کسب عناوین زیادی شده، این عنوان فردی را هم در تالار افتخارات باشگاه خود ببیند. پیش از این الکساندرو دل پیرو در سال 2007 موفق به کسب عنوان بهترین گلزن مسابقات شده بود.

 

1600028


این آمار فردی حالا رونالدو را به تنها بازیکنی در دنیای فوتبال بدل کرده که توانسته در سه لیگ معتبر موفق به کسب عنوان آقای گلی شود. ستاره پرتغالی یوونتوس پیش تر در لیگ جزیره با منچستریونایتد موفق به کسب عنوان بهترین گلزن فصل شد؛ او در سال 2007 با زدن 31 گل این عنوان را از آن خود کرد و سپس در اسپانیا سه بار در سال هایی که شاهد رقابتی فرازمینی میان این بازیکن و مسی بودیم، سه بار عنوان ال پیچیچی یا همان بهترین گلزن مسابقات لالیگا را به نام خودش زد. رونالدو در فصل های 2010، 2013 و 2014 به ترتیب با  41،31 و 48 گل عنوان بهترین گلزن مسابقات را از آن خود کرد تا حالا با کسب عنوان بهترین گلزن کالچو به تنها بازیکنی در دنیای فوتبال بدل شود که توانسته در سه لیگ معتبر آقای گل شود.


البته شب گذشته رونالدو در ترکیب اصلی یوونتوس حضور نداشت و شایعات زیادی در مورد ترک تورین توسط او در فصل آتی شنیده می شود ولی این بازیکن پس از اینکه بیانکونری موفق به کسب پیروزی 4 بر 1 مقابل آتالانتا شد و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد، با انتشار پستی تاکید کرد از حضور در یوونتوس خوشحال است و حتی گفته می شود برای ماندن در این تیم حاضر به کاهش دستمزد است.

دیدگاه‌ها