کد خبر : 1757468 | 03 خرداد 1400 ساعت 13:51 | 11.1K بازدید | 3 دیدگاه

نارضایتی سرمربی آلمانی از آبی‌ها؛

توخل: در رختکن ما خبری از خوشحالی و جشن نبود

توماس توخل، سرمربی چلسی، تایید کرده است که پس از کسب رده چهارم و سهمیه چمپیونزلیگ، در رختکن این تیم خبری از جشن و سرور نبوده است.

توخل: در رختکن ما خبری از خوشحالی و جشن نبود

به گزارش "ورزش سه"، چلسی روز گذشته توانست به رغم شکست 2-1 برابر استون ویلا و به لطف برگشت تاتنهام به جریان بازی و پیروزی 4-2 این تیم برابر لستر، رده چهارم را در جدول رده بندی لیگ برتر به دست بیاورد. اما توماس توخل در این بازی از شاگردان خود راضی نبود.

توخل می گوید که هیچ خبری از جشن و خوشحالی در رختکن چلسی نبود و معتقد است که آبی ها خوش شانس بودند که توانستند در آخرین روز به رده چهارم برسند و سهمیه چمپیونزلیگ کسب کنند.

توخل همچنین پس از مصدومیت ادوارد مندی، دروازه بان آبی ها که در بین دو نیمه بازی روز گذشته تعویض شد، اکنون دلمشغولی بزرگ تری نیز برای دیدار فینال چمپیونزلیگ در تاریخ هشتم خرداد برابر سیتی دارد.

 

1604634

 

توخل می گوید که پیش از پایان بازی فهمیده بود که تاتنهام، رقیب سرسخت آبی ها، با پیروزی برابر لستر لطف بزرگی به آنها کرده است.

توخل گفت: "ما خوش شانس بودیم که تاتنهام امروز به نفع ما کار کرد. ما آمده بودیم که ببریم و همه شک و تردید ها را کنار بزنیم اما این متاسفانه برای ما عملی نشد.

البته ما در موقعیتی بودیم که حتی در صورت شکست هم امکان قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر جدول را داشتیم و این حاصل تلاش فراوان و نتایج خوب و با ثبات چلسی در طول فصل بود.

اما در رختکن ما خبری از خوشحالی و جشن نبود. ساکت بود. ما نبرده بودیم، دوباره شانس آوردیم و خوشحالیم که تاتنهام به نفع ما کار کرد.

 

1604635

 

ما با کمبود خونسردی و عزم و نداشتن توان تصمیم گیری مواجه بودیم. بازیکنان زیادی در خط حمله داریم و در یک سوم پایانی زمین نیز با بازیکنان جوان در حال پیشرفت هستیم.

در پایان و قبل از اینکه بازی ما مقابل استون ویلا تمام شود می دانستیم که موفق به کسب سهمیه شده ایم، زیرا خبر داشتیم که مسابقه لستر برابر تاتنهام زودتر تمام شده است. من سه چهار دقیقه قبل از پایان بازی خودمان می دانستم که سهمیه گرفته ایم. مهمترین هدف ما هم همین بود.

این داستان همیشگی ما در این فصل بود. ما موقعیت های زیادی ایجاد کردیم، شانس های نصفه و نیمه، اما ما تیم جوانی هستیم. ما سعی می کنیم آنها را رشد دهیم و بهتر کنیم و از هر بازی یاد بگیریم و بر این کمبود دقت غلبه کنیم."

 

1604646

 

توخل همچنین درباره مصدومیت ادواردو مندی و احتمال غیبت او در فینال چمپیونزلیگ گفت: "او به تیر دروازه برخورد کرد و درد بسیار شدیدی را احساس می کرد. البته شرایط قطعی مندی بعد از معاینات بیشتر معلوم می شود، اما ما همه کار می کنیم تا او آماده شود و خواهیم دید که آیا امکان حضور او در ترکیب در روز شنبه وجود دارد یا نه."

دیدگاه‌ها