کد خبر : 1757499 | 03 خرداد 1400 ساعت 16:23 | 16.8K بازدید | 7 دیدگاه

یوریچ در اسکای جنجال به پا کرد (عکس)

عصبانیت شدید سرمربی ورونا از یک سئوال

سرمربی کروات تیم ورونا گفت و گوی آنلاین خود با شبکه اسکای را به جنجال کشید.

عصبانیت شدید سرمربی ورونا از یک سئوال

به گزارش "ورزش سه"، تیم ناپولی برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا شرایط بسیار سختی را در هفته پایانی سری آ در پیش داشت. این تیم تحت شرایطی خاص می توانست به این مهم دست پیدا کند که لازمه تمامی این شرایط، کسب پیروزی مقابل ورونا بود؛ حریفی که در رتبه دهم حضور داشت و حساسیت سه امتیاز بازی برایش به اندازه ناپولی نبود.

 

دو تیم در ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا ناپل به مصاف هم رفتند و گتوسو و تیمش در جست و جوی برد، با حالتی تهاجمی وارد زمین شدند اما با مقاومت قابل توجه ورونایی‌ها مواجه شدند که در صورت مقاومت مقابل ناپولی، صعود یوونتوس به لیگ قهرمانان را رقم می زد. نیمه دوم با حملات میزبان ادامه یافت و در نهایت در دقیقه 60 با گل امیر رحمانی به نتیجه نشست.

 

این پایان کار نبود و ایوان یوریچ، سرمربی کروات تیم ورونا با تغییراتی که بلافاصله در تیمش ایجاد کرد موفق به تغییر نتیجه شد. فارائونی در دقیقه 69 گل تساوی را وارد دروازه ناپولی کرد تا همه امیدهای این تیم بازهم از دست برود. یاران گتوسو در 20 دقیقه باقی مانده هر چه زدند به در بسته ورونا خورد تا شاگردان یوریچ در پایان بازی در رختکن به جشن و پایکوبی پرداخته و هواداران یوونتوس به خاطر رقم زدن صعود تیم شان، زیر این عکس در فضای مجازی پیام های تشکر منتشر کنند. و این در حالی بود که بازیکنان ناپولی در حسرت از دست دادن سهیمه در گام آخر، با ناراحتی زمین بازی را ترک می کردند.

 

1604956

بازیکنان ورونا بعد از متوقف کردن ناپولی که همراه با صعود نکردن این تیم به لیگ قهرمانان و رقم خوردن این اتفاق برای یوونتوس بود، این گونه در ورزشگاه مارادونای شهر ناپل شادی کردند.

 

 

البته همه چیز برای ورونا در این دیدار آرام نبود. ایوان یوریچ، سرمربی این تیم پس از بازی در واکنش به سوال خبرنگار اسکای که آن را نوعی تعبیر نسبت به تلاش برای حذف کردن ناپولی دانسته بود، با عصبانیت سوال او را قطع کرده و بعد از گفتن جملاتی عجیب گفت و گو را پایان داد.

 

1604957

بازیکنان ناپولی که امید زیادی برای پیروزی مقابل ورونا و صعود به لیگ قهرمانان اروپا داشتند با توقف در این بازی بدین صورت شوکه شدند.

 

ماجرای کامل این گفت و گوی جنجالی را در ادامه بخوانید:

ماسیمو اوگولینی، خبرنگار اسکای: امروز توان بیشتری را برای بازی کردن گذاشتید و به گونه ای که انگار یک انگیزه دیگری هم داشتید.

بلافاصله بعد از گفتن این کلمات از سوی خبرنگار اسکای، ایوان یوریچ سریعا شروع به پرخاش می کند. با توجه به اینکه تیم او با متوقف کردن ناپولی، باعث صعود یووه به لیگ قهرمانان شده و میزبان را از رسیدن به این مهم محروم کرده بود، فشاری های زیادی روی یوریچ در این خصوص وارد بود و او با ربط دادن سوال خبرنگار به موضوع یاد شده، جواب او را به طرز عجیبی داد.

 

1604952

 

ایوان یوریچ: این حرف های چرت و پرت چیست که می گویی. اصلا این گونه نیست. من اصلا دیگر جواب هیچ کس را نمی دهم مخصوصا با تو که دیگر حرف نمی زنم. این چیزها در ایتالیا رخ می دهد و شما طرز فکرتان خراب است و مشکل دارید.

در این حین فابیو گارز، از ایوان یوریچ خواست تا آرامش خود را حفظ کند و اجازه دهد که خبرنگار اسکای سوال خود را ادامه دهد اصلا منظور او چیز دیگری است. یوریچ چند ثانیه آرام شد تا خبرنگار سوالش را ادامه دهد:

ماسیمو اوگولینی، خبرنگار اسکای: من دارم می گویم که تیم شما امروز به نسبت بازی های هفته های پیش بهتر بازی کرده است...

بازهم صبر یوریچ چند ثانیه بیشتر دوم نیاورد و این مربی بازهم با قطع کردن سوال خبرنگار، با صدای بلند و در حالی که به شدت عصبانی بود، صحبت های عجیبش را از سر گرفت:

 

 

1604953

 

ایوان یوریچ: مدل فکری تو شرم آور است. ما همیشه بیشترین حد را گذاشته ایم و من اصلا نمی خواهم در گفت و گوی خبری حضور پیدا کنم!

سرمربی ورونا با گفتن جملات بالا گفت و گو را در میان بهت خبرنگاران حاضر ترک کرد.

دیدگاه‌ها