کد خبر : 1757502 | 03 خرداد 1400 ساعت 16:45 | 16.1K بازدید | 2 دیدگاه

گزارش توتواسپورت:

اخراج احتمالی مدیرورزشی یووه؛ پیرلو جدا شده بعدی؟

ممکن است امروز فابیو پاراتیچی و آندره آ پیرلو شغل خود در یوونتوس را از دست بدهند.

اخراج احتمالی مدیرورزشی یووه؛ پیرلو جدا شده بعدی؟

به گزارش "ورزش سه"،  یوونتوس که فصلی پرفراز و نشیب را تجربه کرد، شب گذشته موفق شد در هفته پایانی سری A در خانه بولونیا به برتری 1-4 برسد و با توجه به تساوی خانگی 1-1 ناپولی مقابل هلاس ورنا در بازی همزمان، سهمیه حضور در رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا در آخرین روز رقابت‌ها را کسب کند.

 

 

1604772

 

 

آندره‌‌آ پیرلو در اولین فصل حضورش روی نیمکت سرمربیگری یوونتوس این تیم را به قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و قهرمانی در سوپرکاپ ایتالیا رساند و در کنارش سهمیه لیگ قهرمانان را به شکلی دراماتیک برای بانوی پیر به ارمغان آورد اما آینده حرفه‌ای‌اش در این تیم همچنان در هاله‌ای از ابهام است. این در حالی است که او تا سال 2022 با یوونتوس قرارداد دارد.

 

روزنامه تورینی توتو اسپورت امروز گزارش داد که هیئت مدیره باشگاه یوونتوس قرار است تا ساعاتی دیگر جلسه‌ای سرنوشت‌ساز برگزار کند و در خصوص آینده حرفه‌ای پیرلو تصمیم‌گیری کنند. طبق این گزارش؛ در این بین تردیدی نیست که آندره‌آ آنیلی به ریاست خود در باشگاه یوونتوس ادامه خواهد داد. اخیراً پس از ماجرای سوپرلیگ اروپا شایعه شد که آنیلی از ریاست باشگاه استعفا خواهد داد.

 

 

1604955

 

 

توتو اسپورت همچنین مدعی شده که به احتمال فراوان خروجی جلسه امروز، جدایی فابیو پاراتیچی از این باشگاه باشد و فدریکو کروبینی جای او را در پست مدیر ورزشی بگیرد.

دیدگاه‌ها