کد خبر : 1757509 | 03 خرداد 1400 ساعت 17:20 | 50.6K بازدید | 12 دیدگاه

واکنش راموس به حذف از فهرست اسپانیا برای یورو

سرخیو راموس با انتشار پیامی در اینستاگرام به حذف از فهریت اسپانیا برای یورو 2020 واکنش نشان داد.

واکنش راموس به حذف از فهرست اسپانیا برای یورو

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی پیش لوئیس انریکه فهرست 24 بازیکن اسپانیا برای یورو 2020 را اعلام کرد که در آن نامی از سرخیو راموس دیده نمی شد. کاپیتان لاروخا و رئال مادرید که سال 2021 تنها در 5 بازی توانسته بود به میدان برود، در نهایت یورو را از دست داد.

لوئیس انریکه در توجیه خط زدن راموس گفت که او از لحاظ بدنی در فرم مطلوبی نبود و مجبور شد تصمیم سختی بگیرد. انریکه روز گذشته به راموس اطلاع داده بود که در یورو حاضر نخواهد بود.

 

 

1604969

 

 

راموس که آینده اش در رئال نیز نامعلوم است و یک ماه دیگر قراردادش به اتمام می رسد. با انتشار پیام زیر در اینستاگرام به خط خوردنش از یورو واکنش نشان داد:« پس از ماه هایی سخت و غیرمعمول و متفاوت ترین فصلی که در تمام دوران فوتبالم تجر به کرده ام، اکنون حذف از فهرست تیم ملی اسپانیا برای یورو 2020 هم اضافه شد.

مبارزه کردم و هر روز جان و روحم را گذاشتم تا با 100 درصد آمادگی در خدمت رئال و تیم ملی اسپانیا باشم ولی همیشه اوضاع مطابق میل تان پیش نمی رود.

دردناک است که نمی توانم به تیم ملی کمک کرده و از پیراهن اسپانیا دفاع کنم ولی حالا بهتر است استراحت کنم و روی ریکاوری ام متمرکز شوم تا سالی که می آید، بتوانم مثل گذشته کارهایی که باید را انجام دهم. دردناک است ولی باید صادق بود و برای هم تیمی هایم بهترین ها را آرزو می کنم. امیدوارم یورو 2020 بزرگی را پشت سر بگذاریم. از خانه و مثل یک هوادار حامی تان خواهم بود. زنده باد اسپانیا و رئال مادرید.»

 

 

دیدگاه‌ها