کد خبر : 1757518 | 03 خرداد 1400 ساعت 18:19 | 43K بازدید | 8 دیدگاه

ادعای مارکا

شاگرد گواردیولا گزینه جانشینی کومان در بارسلونا

میکل آرتتا دستیار سابق پپ گواردیولا در سیتی و سرمربی حال حاضر آرسنال یکی از گزینه های بارسا برای جانشینی رونالد کومان است.

شاگرد گواردیولا گزینه جانشینی کومان در بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فصل را به بدترین شکل ممکن به اتمام رساند. تیمی که تا یک ماه پیش می توانست سرنوشت قهرمانی لالیگا را در دست خودش بگیرد، با شکست های خانگی عجیب برابر گرانادا و سلتا و توقف مقابل اتلتیکو و لوانته عملا از قهرمانی دور شد. در نهایت اتلتیکو و رئال بودند که در هفته پایانی برای قهرمانی شانس داشتند و این عنوان به تیم تحت هدایت دیه گو سیمئونه رسید.

 

 

1600992

 

 

با چنین پایانی بدی، اکنون آینده رونالد کومان در هاله ای از ابهام قرار دارد. تعدادی از مدیران بلندپایه بارسا و در راس شان خوان لاپورتا رئیس باشگاه، علاقه ای به ادامه همکاری با کومان ندارند ولی مشکل اینجاست که برای جانشینی او گزینه های مناسبی در دسترس نیست.

بارسا ابتدا در تلاش بود تا ژاوی را جایگزین کومان کند ولی اسطوره باشگاه مه اخیرا قراردادش با السد را تمدید کرده، پاسخ منفی داد.

 

 

1512435

 

 

طبق ادعای مارکا، اکنون گزینه میکل آرتتا روی میز است؛ بازیکن سابق بارسا که در حال حاضر هدایت آرسنال را برعهده دارد. آرتتا امسال با توپچی ها موفق به کسب سهمیه اروپایی نشد ولی تجربه چند سال دستیاری پپ گواردیولا(2016 تا 2019) و آشنایی با فضا و فلسفه این باشگاه او را تبدیل به یکی از گزینه های ایده آل برای جانشینی کومان کرده است.

بارسا ابتدا در تلاش است تا ژاوی را متقاعد به فسخ قرارداد با السد کند اما اگر موفق نشود، مذاکراتش با آرتتا را جدی تر پیگیری خواهد کرد. این در حالی است که در انگلیس معتقدند او به احتمال 90 درصد، فصل بعد را در آرسنال خواهد ماند.

 

دیدگاه‌ها