کد خبر : 1757539 | 03 خرداد 1400 ساعت 19:25 | 43.5K بازدید | 8 دیدگاه

گریه سوزناک فوق ستاره داستان داشت! (عکس)

روملو لوکاکو با سپری کردن روزهایی دشوار حالا تبدیل به یکی از بهترین مهاجمان دنیای فوتبال شده است.

به گزارش "ورزش سه"، خانواده روملو لوکاکو در دوران کودکی این بازیکن دچار ورشکستگی می شوند و این بازیکن روزهای بسیار دشواری را سپری می کند. شرایط به قدری وخیم شده بود که خانواده روملو شیر را آب مخلوط کرده و با کتری آب جوش حمام می رفتند. جرقه تبدیل شدن به یک ستاره بزرگ از همانجا در ذهن لوکاکو رزده شد.

 

روملو هر بار به خانواده اش قول می داده که در سن 16 سالگی (سن بستن قرارداد حرفه ای)، لباس اندرلخت را بر تن کرده و آنها را نجات می دهد. او یک بار در خاطرات خود مدعی شد آنها حتی تلویزیون برای تماشای دیدارهای لیگ قهرمانان نداشتند و وقتی صبح روز بعد همکلاسی های روملو از بازی های شب گذشته حرف می زدند، او وانمود می کرده که بازی ها را تماشا کرده است.

 

1604619

 

به عنوان مثال لوکاکو گل فوق العاده و والی زین الدین زیدان در فینال سال 2002 با لباس رئال مادرید برابر لورکوزن را دو هفته بعد و در کلاس کامپیوتر مدرسه اش تماشا کرده است. او با کفش هاس سوراخ و اوضاعی اسفناک، حالا به یکی از بهترین ستاره های تاریخ بلژیک تبدیل شده است.

 

اما داستان اشک های لوکاکو؛ پدر بزرگ روملو در کنگو زندگی کرده و همیشه با نوه اش در ارتباط بوده است. لوکاکو در سن 12 سالگی یک بار در تماسی با پدر بزرگش مثل همیشه در حال نقل داستان گلزنی های خود بوده که پدر بزرگ حرفش را قطع کرده و از روملو می خواهد مراقب دخترش باشد.

 

پنج روز بعد پدر بزرگ فوت کرده و روملو به او قول می دهد خانواده را نجات دهد. قهرمانی با لباس اینتر اولین جام دوران حرفه ای لوکاکو در سن 28 سالگی بود و این اشک های سوزناک نیز نشانه ای از وفای به عهدی که 16 سال پیش بسته شده بود.

 

1604618

 

لوکاکو به خاطر رنگ پوست فیزیک تنومندش در مسیر تبدیل شدن به یک بازیکن حرفه ای مشکلات و تمسخرهای زیادی را تحمل کرده و البته بر همه آنها چیره شده است. با یک جمله الهام بخش؛ بگذارید درسی به شما بدهم، سر به سر پسری که گرسنه است نگذارید.

دیدگاه‌ها