کد خبر : 1757578 | 03 خرداد 1400 ساعت 21:50 | 19.1K بازدید | 11 دیدگاه

عبدی و یک گل مهم دیگر؛ اینبار در لیگ (عکس)

بازیکن جوان پرسپولیس که گل های مهمی به نام او در تاریخ این باشگاه ثبت شده، یکبار دیگر زننده یک گل بسیار تعیین کننده در مسیر قهرمانی پرسپولیس شد.

عبدی و یک گل مهم دیگر؛ اینبار در لیگ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس با شکست یک بر صفر در ورزشگاه فولادشهر مقابل ذوب آهن به رختکن رفت تا یحیی گل محمدی که برخلاف فصل گذشته، در لیگ بیستم رقابت بسیار فشرده‌ای را با سپاهان تجربه می کند، خیلی زود تصمیم به تعویض بگیرد و در شروع نیمه دوم مهدی عبدی که موفق به دبل در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی شده بود و فرم خوبی داشت را وارد زمین کند.


این تعویض البته دیرتر از تعویض دوم یحیی جواب داد و پس از اینکه شهریار مغانلو که به جای پهلوان وارد زمین شده بود، توانست حساب کار را در دقیقه 69 به تساوی بکشاند، مهدی عبدی در دقیقه 81 روی ارسال بسیار خوب امید عالیشاه که درست بین دو مدافع میانی ذوب آهن و روی سر مهاجم کوتاه قامت تیم فرود آمد، به مانند گلی که در دیدار برابر النصر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رساند، گل دوم که سه امتیاز حساس را برای تیمش به همراه داشت را ثبت کرد. 


عبدی که 120 روز از آخرین گل او سپری می شد و مدت ها بود موفق به گلزنی نشده بود، پس از دیدار برابر شاهین بندر عامری که دبل کرد، حالا یک گل سرنوشت ساز هم به ثمر رساند، تا تیمش مثل سپاهان 48 امتیازی شود و البته با تفاضل گل کمتر نسبت به این تیم در رتبه دوم جدول رده بندی قرار بگیرد.

 

1605068

 

1605069

دیدگاه‌ها