کد خبر : 1757582 | 03 خرداد 1400 ساعت 22:01 | 31K بازدید | 3 دیدگاه

چهار مسابقه، بدون شکست پرسپولیس؛

یحیی و غنیمت شش امتیازی از حریفان اصفهانی

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی دو مسابقه خارج از خانه خود مقابل سپاهان و ذوب‌آهن را برگزار کرد که در هیچکدام از دیدارها بازنده نبود.

یحیی و غنیمت شش امتیازی از حریفان اصفهانی

به گزارش "ورزش سه" با انجام دیدار معوقه هفته بیست و یکم میان پرسپولیس و ذوب‌آهن، حالا سرخ‌پوشان پایتخت تعداد بازی برابر با سپاهان صدرنشین دارند و به لحاظ امتیازی هم در شرایطی برابر هستند، اما از حیث تفاضل گل کفه ترازو به سوی شاگردان نویدکیا سنگینی می‌کند و با تفاضل گل بهتر صدرنشین لیگ بیستم هستند. یکی از اتفاقات جالب‌توجه، شکست‌ناپذیری پرسپولیس مقابل رقبای اصفهانی بود.

 

آن‌ها در دور رفت و در ورزشگاه آزادی، مقابل سپاهان به تساوی بدون گل رضایت دادند و در مصاف با ذوب‌آهن هم در دقایق پایانی گل تساوی را دریافت کردند تا در مقابل شاگردان رحمان رضایی هم سرخ‌پوشان پایتخت به تقسیم امتیازات بسنده کنند.

 

اما در دور برگشت و در شرایطی که پرسپولیس باید برای انجام دیدار مقابل سپاهان و ذوب‌آهن به اصفهان سفر می‌کرد، بازهم این روند شکست‌ناپذیری مقابل رقبای اصفهانی ادامه‌دار بود؛ شاگردان یحیی گل‌محمدی در دیدار پرحاشیه مقابل سپاهان، در دقایق پایانی گل تساوی را دریافت کردند و امشب در دیدار با ذوب‌آهن موفق به ثبت کامبک شدند و سه امتیاز ارزشمند را از فولادشهر اصفهان به سود خود خارج کردند.

 

در واقع پرسپولیس که در کورس رقابت قهرمانی یک حریف اصفهانی را مقابل خود می‌بیند، در لیگ بیستم و در مصاف با رقبای اصفهانی از چهار مسابقه توانسته ۶ امتیاز کسب کند و یحیی گل‌محمدی بدون شکست مقابل حریفان اصفهانی لیگ بیستم را در مقابل این تیم‌ها به پایان برد.

دیدگاه‌ها