کد خبر : 1757586 | 03 خرداد 1400 ساعت 22:09 | 23.8K بازدید | 9 دیدگاه

حسینی: بازی‌های پرفشار علیه ذوب آهن شد

سرمربی ذوب آهن مدعی است که بازی‌های پرفشار باعث شد که تیمش در این دیدار مقابل پرسپولیس تسلیم شود.

حسینی: بازی‌های پرفشار علیه ذوب آهن شد

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی حسینی در پایان دیدار برابر پرسپولیس و شکست مقابل این تیم گفت: بازی سختی برای ما شد و ما بعد از این دو هفته سخت و بازی‌های پرفشاری که داشتیم، چهار بازی کردیم که سه تای آن مقابل استقلال و پرسپولیس بود. فشار زیادی به بازیکنانم آمد و ما می‌دانستیم که مقابل این رقبا باید پرفشار بازی کنیم. 

 

وی ادامه داد: نیمه اول بچه های ما توانستند پرسپولیس را تحت فشار بگذارند، در شروع نیمه دوم آنها فشار آوردند که ما توانستیم به خوبی کنترل کنیم اما با دو تعویضی که انجام دادند و بازیکنانی که در باکس هجده باکیفیت هستند، از پرفشار بازی نکردن بازیکنان ما سود بردند و دو گل زدند. نیمه دوم نیمه خوبی برای ما نبود و بازی در اختیار پرسپولیس بود. سعی کردیم با تعویض ها و بازی مستقیم به پرسپولیس فشار بیاوریم اما نتوانستیم. بچه های من در این دو هفته فشار سنگینی را تحمل کردند و انشاالله در ادامه راه با برنامه ریزی بهتر به نتایج بهتری برسیم.

 

سرمربی ذوب آهن درباره دریافت گل های تیمش که مشابه هم بودند گفت: ما دو گل شبیه هم خوردیم و روی این قضیه کار کرده بودیم. انتظار این را داشتیم که از دقیقه 60 به بعد با توجه به بازیکنان فرصت طلبی که روی هوا دارند، کار کرده بودیم. اما روی بهم ریختگی دفاع ما و اینکه یارشان را گم کردند به گل دست یافتند. ما بلافاصله سه مدافع وسط کار کردیم اما باز هم به گل رسیدند. ما اما به نظرم روی پرفشار بودن بازی‌ها اذیت شدیم.

دیدگاه‌ها