کد خبر : 1757587 | 03 خرداد 1400 ساعت 22:11 | 88.5K بازدید | 39 دیدگاه

این میکروفون را بردارید، صحبت کنیم؛

یحیی جا پای دایی گذاشت؛ تحریم

سرمربی پرسپولیس مطابق وعده‌ای که داده بود در نشست خبری بعد از بازی مقابل ذوب روبروی دوربین صدا و سیما حاضر نشد.

یحیی جا پای دایی گذاشت؛ تحریم

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی بعد از برتری تیمش مقابل ذوب‌آهن که آنها را هم‌امتیاز با دیگر همشهری حریف اصفهانی در صدر جدول قرار داد، با اجرایی کردن تصمیمش جنجال‌ساز شد.

 

سرمربی پرسپولیس به واسطه وعده‌ای رادیویی که در آن مدعی شده بود به دلیل اتفاقات پیش از دربی و ترتیب دادن برنامه‌ای از سوی صدا و سیما و حضور مهمانانی که علیه این باشگاه جملات نامناسبی را پیش از این در صفحات مجازی بر زبان آورده بودند، مدعی شد تا زمان عذرخواهی رسمی صدا و سیما از این باشگاه جلوی دوربینهای این سازمان حاضر نخواهد شد.

 

با این حال کمتر کسی تصور می‌کرد بعد از بازی حساس مقابل ذوب آهن که با کامبکی دیگر از سمت تیم او با برد همراه شده، یحیی این تصمیم خود را اجرایی کند و پیش‌بینی می‌شد اولین صحبت‌های غیرفنی سرمربی سرخ‌ها به گلایه بابت اتفاقات زمان خروج آنها از هتل و در مسیر فولادشهر مربوط شود. یحیی اما با آرامشی خاص روی صندلی نشست و بعد از کمتر از ٢٠ ثانیه با اعلام این تصمیم خود محل را ترک کرد.

 

گل‌محمدی به حاضرین در نشست خبری ورزشگاه فولادشهر اصفهان اعلام کرد این میکروفون‌ها(ازجمله فوتبال برتر) از مقابل او برداشته شود تا صحبت‌های خود را آغاز کند که این اتفاق رخ نداد.

 

سرمربی پرسپولیس برای لحظاتی هم صبر کرد تا این کار توسط عوامل اجرایی و روابط عمومی هیئت فوتبال اصفهان صورت بگیرد که اقدام گل‌محمدی کارساز نبود تا او تصمیم بگیرد در واکنش به حضور میکروفون‌های صدا و سیما، مصاحبه‌ای در نشست خبری نداشته باشد و راه رختکن تیمش را در پیش بگیرد.

 

آخرین بار علی دایی به‌عنوان یک چهره شاخص فوتبالی مصاحبه با صدا و سیما را تحریم کرده بود و حالا یحیی گل‌محمدی نیز اقدام سرمربی سابق سرخ‌ها را در واکنش به اظهارات تلویزیونی علیه او و تیمش تکرار کرد.

 

علی دایی آخرین بار در مراسم گرامیداشت زنده‌یاد علی انصاریان حاضر به مصاحبه با دوربین‌های تلویزیونی نشده بود و امروز هم یحیی گل‌محمدی مطابق وعده‌اش، درخواست برداشتن میکروفون‌های صدا و سیما از مقابل خود را داشت.

دیدگاه‌ها