کد خبر : 1757590 | 03 خرداد 1400 ساعت 22:30 | 86.6K بازدید | 16 دیدگاه

مجیدی: آقای داور! دوباره آخر بازی عذرخواهی نکنی

فرهاد مجیدی نسبت به صحنه مشکوک به پنالتی که روی مهدی قایدی رخ داد، نسبت به تصمیم داور بازی معترض بود.

مجیدی: آقای داور! دوباره آخر بازی عذرخواهی نکنی

به گزارش "ورزش سه"، نیمه اول دیدار استقلال و صنعت نفت تا دقیقه 36 بدون اتفاق خاصی پیگیری می شد تا اینکه پاس آرش رضاوند به قایدی در درون محوطه جریمه باعث سرنگونی باشوی کوچک شد که حمید حاج ملک با تشخیص اینکه مهاجم استقلال قصد بزرگنمایی داشته، به او یک کارت زرد نشان داد.


قایدی که پس از برخورد با مدافع آبادانی ها روی زمین افتاده بود، باور نداشت که حمید حاج ملک این صحنه را پنالتی تشخیص نداده است. این تصمیم داور مسابقه باعث اعتراض شدید استقلالی های روی نیمکت نیز شد.


فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در اعتراض به تصمیم حاج ملک، به داور مسابقه گفت که دوباره بعد از بازی و بخاطر تصمیم اشتباه، از استقلالی ها عذرخواهی نکند. این صحبت های مجیدی به دلیل اشتباه تیم داوری دو فصل پیش و در دیدار استقلال و صنعت نفت در نپذیرفتن گل روح الله باقری و همچنین اشتباه داور شهرآورد 95 و عدم اعلام پنالتی به روی قایدی بود.


پس از این صحبت های مجیدی، مرادی ناظر بازی به شدت نسبت به گفته های مجیدی معترض شد و حتی داور مسابقه را به کنار زمین فراخواند تا مجیدی را با یک کارت زرد جریمه کند.


در نهایت این اتفاق با پادرمیانی نصرالله عبداللهی و سایر نیمکت نشینان استقلال ختم به خیر شد و حاج ملک بدون اینکه کارتی را به مجیدی نشان دهد، ادامه بازی را از سر گرفت.

 

دیدگاه‌ها