کد خبر : 1757613 | 03 خرداد 1400 ساعت 23:49 | 68.8K بازدید | 4 دیدگاه

طلسم عجیب یوونتوس توسط رونالدو شکست

بعد از 14 سال ستاره ای از باشگاه یوونتوس موفق به فتح عنوان بهترین گلزن فصل سری آ شد.

طلسم عجیب یوونتوس توسط رونالدو شکست

به گزارش "ورزش سه"، دیشب و در جریان برتری پرگل یوونتوس برابر بولونیا، کریستیانو رونالدو از روی نیمکت این دیدار را تماشا کرده و نتوانست رکورد 29 گل خود را افزایش بدهد. اما فاصله ستاره پرتغالی با روملو لوکاکو فراوان بود و کریستیانو رونالدو در سومین فصل حضور خود در ترکیب یوونتوس موفق شد برای اولین بار عنوان بهترین گلزن فصل را به خود اختصاص بدهد.

 

1597383

 

اما جالب اینجاست آخرین بار 14 سال پیش بازیکنی از یوونتوس به این افتخار دست یافته بود. در فصل 08-2007 بود که یوونتوس تازه بازگشته به سری آ موفق شد برای آخرین بار عنوان آقای گلی را از آن خود کرده بود. در آن فصل الساندر دل پیرو، اسطوره بیانکونری در طول فصل موفق به زدن 21 گل برای تیمس شد و در رتبه نخست جدول قرار گرفت. جالب اینجاست دیوید ترزگه، دیگر ستاره باتجربه یوونتوس نیز در آن فصل موفق به زدن 20 گل شده و جایگاه دوم را به خود اختصاص داد.

 

بیانکونری در آن سال در نهایت در رتبه سوم جدول قرار گرفته و در مجموع عملکرد خوبی را در طول فصل ارائه داد. جالب اینجاست در آن مقطع نیز اینتر با اقتدار موفق به فتح اسکودتو شده بود. البته معمولا در لیگ های برتر اروپایی آقای گل ستاره ای از تیم قهرمان است، اما یوونتوس علیرغم کسب 9 عنوان قهرمانی در این سال ها حتی یک آقای گل سری آ را نیز در ترکیب اصلی خود در اختیار نداشت.

دیدگاه‌ها