کد خبر : 1757631 | 04 خرداد 1400 ساعت 01:37 | 23.3K بازدید | 1 دیدگاه

پیام تبریک والتر زنگا به گلر اینترمیلان(عکس)

والتر زنگا سنگربان سابق و سالهای دور اینتر، با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرامش، رکوردشکنی هندانوویچ را به او تبریک گفت.

پیام تبریک والتر زنگا به گلر اینترمیلان(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سرانجام صبر هواداران اینتر به پایان رسید و نراتزوری توانست پس از 11 سال، جام قهرمانی رقابت های سری آ را بالای سر ببرد و شاید در این میان یکی از شایسته ترین افراد در جمع بازیکنان اینتر، سمیر هندانوویچ کاپیتان و سنگربان اینتر باشد که در سالهای افول نراتزوری در این تیم ماند تا بالاخره به آنچه که شایستگی اش را داشت، رسید.


هندانوویچ که در روز پایانی رقابت های سری آ جام قهرمانی اینتر را بالای سر برد، در دیدار هفته آخر مقابل اودینزه روی نیمکت نشست تا پادلی گلر ذخیره او در ترکیب اصلی قرار بگیرد اما سنگربان اسلوونیایی اینتر، یک هفته مانده به پایان سری آ به یک رکورد خارق العاده رسید.

 

1605151


هندانوویچ که در میان هواداران اینتر به بتمنوویچ ملقب شده است، در بازی با یوونتوس به رکورد بیشترین تعداد بازی یک دروازه بان با لباس اینتر در سری‌آ دست پیدا کرد. او موفق شد برای 328مین بار پیراهن اینتر را بر تن کند تا از این حیث با رکورد والتر زنگا گلر سابق نراتزوری برابری کند.


سمیر که با یک بار دیگر حضور درون قفس توری اینتر رکورد زنگا را می شکند، پیام تبریکی را از سوی گلر اسبق این تیم دریافت کرد. زنگا در این پست اینستاگرامی نوشته است: «عالی! نمی توانستم امیدوار باشم که روزی به این خوبی و ویژه بتوانید رکورد من را بشکنید. حالا آرزو می کنم که غیر از حضور در 329 بازی، مثل من به 12 فصل حضور در اینتر برسی»

دیدگاه‌ها