کد خبر : 1757666 | 04 خرداد 1400 ساعت 10:34 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

عکس ویژه از مربی ای که برای صعود می جنگد

اکبر آقای میثاقیان مربی خستگی ناپذیر فوتبال ایران که در گذشته تیم های متعددی را از لیگ یک به لیگ برتر آورده اینروزها برای دسته اولی کردن تیم ویستا توربین تلاش می کند.

به گزارش "ورزش سه"، او که در میانه های راه و به جای فرشاد پیوس آمده به دلیل رقابت نزدیک با مدعیان در صعود به لیگ یک روزهای سخت و پرچالش را روی نیمکت تجربه می کند. به خصوص در بازی با ایرانجوان که تیمش نتیجه را دو بر یک به حریف واگذار کرد. در شبی که به نظر می رسید داور در پنالتی ای که به سود تیم ایرانجوان اعلام کرد، مرتکب اشتباه شد. 

 

اکبر آقا با باخت و صعود نکردن میانه ی خوبی ندارد و دوست دارد همیشه پیروز شود. حرص و جوشی که او در جریان بازی می خورد دیدنی است و شاید هم کمی عجیب. تا جایی که هر لحظه تصور می کنیم با این همه هیاهو ممکن است اتفاقی برای او رخ دهد. اما این سبک مربیگری اکبر آقاست. او نمی تواند در کنار خط آرام باشد و روی نیمکت بنشیند. او گاهی حتی شوک هم می دهد اما دیدن تصاویر او در کنار خط حس جنگجویی و رقابت را در ذهن تداعی می کند. آیا بازیکنان ویستا توربین می توانند با صعود به لیگ یک لبخند را روی چهره های اکبر آقا بنشانند؟ باید کمی دیگر صبر کرد. 

عکس: امیر احمدی

 

1605195

دیدگاه‌ها