کد خبر : 1757669 | 04 خرداد 1400 ساعت 10:43 | 33.1K بازدید | 0 دیدگاه

من دعوت شده‌ام، این هم اسمم؛

واکنش جالب فرمانی به غیبت در فهرست تیم ملی!

ستاره فوتبال زنان در پیامی اینستاگرامی به شایعات درباره عدم دعوت او به اردوی تیم ملی واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه" در حالی‌که سه روز از آغاز دور دوم تمرینات آماده‌سازی شاگردان مریم ایراندوست در تیم ملی فوتبال بزرگسالان زنان می‌گذرد، همچنان شایعات زیادی درباره حضور یا عدم حضور لژیونر فوتبال زنان در این اردو وجود دارد. جالب آن‌که اشتباه از آنجا آغاز شد که در فهرست قبلی، نام فرمانی به عنوان بازیکن تیم شالروا درج شده بود اما برای اردوی دوم نام او در جمع بازیکنان تهرانی برشمرده شده بود.

 

این مسئله باعث شده تا در بسیاری از جراید و مطبوعات، خبر غیبت سوال‌برانگیز فرمانی در اردوی تیم ملی مطرح شود؛ با این‌حال صبح امروز یاسمن فرمانی با انتشار پیامی اینستاگرامی که در آن تصویری از لیست مدعوین به اردوی تیم ملی بود، در کنار نام خود تیک سبز زد تا این‌چنین به شایعات درباره غیبت خود در تیم ملی واکنش نشان بدهد.

 

جالب آن‌که با اعلام فهرست نهایی تیم ملی مشخص شد که علی قلی‌زاده در جمع مسافران به منامه حضور دارد و حالا این زوج فوتبال ایران به صورت همزمان باید در اردوی ملی حضور داشته باشند، فرمانی خود را برای سفر به بلاروس با تیم ملی فوتبال زنان آماده می‌کند و از سوی دیگر، قلی‌زاده در جمع مسافران به بحرین قرار دارد.

1605203

دیدگاه‌ها