کد خبر : 1757700 | 04 خرداد 1400 ساعت 13:15 | 15.8K بازدید | 1 دیدگاه

کرونا شرایط را برای آماده سازی المپیک سخت کرده

شاهین‌طبع:از کیفیت بازیکن دوملیتی جدید راضی‌ام

سرمربی تیم ملی بسکتبال معتقد است بهترین نفرات ممکن را در شرایط فعلی به اردوی تیم ملی فراخوانده است.

شاهین‌طبع:از کیفیت بازیکن دوملیتی جدید راضی‌ام

به گزارش "ورزش سه"، مهران شاهین طبع که این روزها تیم ملی بسکتبال را برای پنجره سوم مقدماتی کاپ آسیا و بعد از آن هم المپیک توکیو آماده می کند، در حاشیه تمرین امروز تیم ملی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.


 

شرایط حدادی بهتر از قبل است
متاسفانه در ابتدای اردو برخی بازیکنان نتوانستند سر موقع به تمرین‌ها اضافه شوند که دلیل برخی از دیر آمدن‌ها حضور آن‌ها در خارج از کشور و روند واکسینه شدن‌ها بود. از شنبه با ترکیب کامل تمرین می‌کنیم‌ و حدادی هم مشغول درمان است. خوشبختانه شرایطش بهتر از قبل است. ما حدودا ۱۷ یا ۱۸ خرداد به اردن می‌رویم تا با عربستان و قطر بازی کنیم. البته فعلا فدراسیون هنوز تصمیم نگرفته است که از اردن به ایران بازگردیم یا مستقیم عازم ژاپن شویم.

 


چند تیم برای برگزاری بازی دوستانه قول دادند
حدودا ۲ تا ۷ تیر مسابقات انتخابی المپیک برا چهار سهمیه باقی مانده است و تیم‌هایی که با آن‌ها در ارتباط هستیم وضعیت شان مشخص نیست، اما قول داده‌اند بعد از مشخص شدن وضعیتشان بازی دوستانه برگزار کنیم. از چند تیم اروپایی خوب‌ هم دعوت کرده‌ایم که با هم بازی تدارکاتی برگزار کنیم. امیدوارم در فاصله باقی مانده همه چیز مشخص شود. متاسفانه بخاطر شرایط کرونا فعلا برنامه‌ریزی خوبی نداده‌ایم‌ و وضعیت سختی داریم. فعلا برنامه‌های ما فیکس نیستند و با این‌ حال در تلاش هستیم تا با بهترین شرایط عازم ‌مسابقات شویم.


حضور جلال پور در اردو به معنای انتخاب شدن نیست
از نظر من پویان جلال پور بازیکن‌ خوبی است و در واقع ما یک پکیج از بازیکنان مختلف داریم که در هر دوره نفراتی دعوت می‌شوند. او هم باید با بسکتبال ما آشنا شود و شرایطش بهتر از الان خواهد شود. البته حضور در اردو نشانه انتخاب شدن نیست و بستگی به روند اردو و تمرینات دارد.


احتمال دارد بازیکنان جدید برای المپیک دعوت کنیم
بازی‌های لیگ اصلی‌ترین معیار برای دعوت بازیکنان هستند ما باید یک شاخصه‌هایی را برای بالا رفتن انگیزه بازیکنان در نظر بگیریم. مسلما بازی‌هایی که کیفیت شان بالاتر بوده، مهم‌تر هستند و در دعوت بازیکنان تاثیر بیشتری داشته‌اند. بازیکنانی که تیم خود را بالا آوردند مورد توجه بوده‌اند، البته  احتمال دعوت نفرات جدید هم وجود دارد.

دیدگاه‌ها