کد خبر : 1757836 | 05 خرداد 1400 ساعت 08:30 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

با پتانسیلی که نصیری دارد آینده درخشانی خواهد داشت

ملایی: هیچ یک از دیگری برتر نبودیم

عضو تیم ملی قایقرانی کشورمان گفت: هدف من از حضور در المپیک قرار گرفتن در رنکینگی است که تا حالا هیچ یک از آسیایی‌ها حضور نداشتند.

ملایی: هیچ یک از دیگری برتر نبودیم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، نازنین ملایی در خصوص زمان آغاز اردوهای آمادگی روئینگ اظهار داشت: برای زمان برگزاری اردوها منتظر تصمیم  فدراسیون هستیم. برنامه‌ریزی تمرینات و محل تمرین نیز توسط آقای فرزام انجام خواهد شد و اینکه اردو برون مرزی خواهیم داشت یا نه به شرایط کرونا بستگی دارد.

وی در ادامه افزود: هدف من از حضور در المپیک  قرار گرفتن در رنکینگی است که تا حالا هیچ یک از آسیایی‌ها حضور نداشتند. می‌خواهم بهترین رنکینگ را کسب کنم تا بتوانم برای دوره بعد برای المپیک تلاش کنم.

 

ملایی در واکنش به تصمیم بهمن نصیری برای انصراف از حضور در المپیک گفت: با تصمیم بهمن نصیری نیازی به برگزاری جلسه کمیته فنی برای انتخاب قایقران اعزامی نبود. ما هر دو شانس برابر داشتیم و به یک میزان تلاش کردیم و نتایج مشابه و برابر گرفتیم. هیچ یک از دیگری برتر نبودیم فقط بر اساس قوانین تعیین شده باید تصمیم‌گیری می‌شد که یک نفر بماند و دیگری حذف شود.

 

بانوی المپیکی کشورمان یادآوری کرد: اصلا از نظر فنی نمی‌شد یک نفر از ما را زیر سوال برد چون هر دو در یک میزان قرار داشتیم. وقتی دو کفه ترازو برابر است در این میان باید به آن چیزی عمل کرد که قانون می‌گوید. قبل از برگزاری جلسه کمیته فنی بهمن نصیری اعلام کرد که انصراف می‌دهد.

 

وی در پایان گفت: با پتانسلی که نصیری دارد مطمئناً در بازی‌های آسیایی خواهد درخشید و اگر ادامه دهد در المپیک بعد حضور خواهد داشت و می‌تواند رنکینگ بهتری را کسب کند. روئینگ‌سوارهای ما همه پتانسیل درخشش در مسابقات را دارند اما تفاوت ورزشکارها در همین بودن‌ها و نبودن‌ها مشخص می‌شود. یک ورزشکار ادامه می‌دهد و به همه اهدافش می‌رسد اما ممکن است یک ورزشکار دیگر در میانه راه کار را رها کند و از نتایج باز می‌ماند. قطعا نصیری با ادامه این راه به نتایج بالاتری می‌رسد.

دیدگاه‌ها