کد خبر : 1757970 | 05 خرداد 1400 ساعت 18:32 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس ویارئال فینال برابر یونایتد را از دست داد

فرناندو رویگ، رئیس باشگاه ویارئال نمی تواند فینال امشب این تیم برابر منچستریونایتد را از نزدیک ببیند.

رئیس ویارئال فینال برابر یونایتد را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، ویارئال بعد از گذر از سد رقبای کوچک و بزرگ موفق شد به فینال لیگ اروپا راه یافته و حریف منچستریونایتد در این مسابقه در لهستان بشود. اما خبر بد برای ویارئال غیبت فرناندو رویگ در کنار کاروان باشگاه در مسابقه امشب خواهد بود. فرناندو رویگ روز گذشته با یک پرواز خصوصی به گدانسک لهستان سفر کرد، اما یوفا به او اجازه ورود به کاروان باشگاه و حضور در استادیوم را نداد.

 

1605682

 

رویگ به ویروس کرونا مبتلا شده و تازه هفته گذشته تست رئیس باشگاه منفی شده بود. اما پروتکل های بهداشتی یوفا اجازه حضور او در کنار بازیکنان ویارئال را نداد و فرناندو رویگ نیز تصمیم گرفت به اسپانیا بازگردد.

 

در بیانیه رسمی ویارئال آمده است: "فرناندو رویگ، رئیس باشگاه ویارئال در دیدار امشب برابر منچستر یونایتد در فینال لیگ اروپا حضور نخواهد داشت. رویگ که اخیرا کرونا را پشت سر گذاشته، دیروز بعد از ظهر با یک پرواز خصوصی و با رعایت کلیه اصول بهداشتی به گدانسک سفر کرد. با این حال، کمیته پزشکی یوفا معتقد است که از زمان ابتلا او به ویروس زمان کافی نگذشته و او نمی تواند به کاروان تیم ملحق شود. به همین دلیل فرناندو نیز تصمیم گرفت که به اسپانیا بازگردد."

دیدگاه‌ها