کد خبر : 1758046 | 06 خرداد 1400 ساعت 00:24 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

باخت سنگین یاران اسدی در اتریش

سن‌پولتن در حضور هافبک ایرانی خود برابر آستریا کلاگنفورت شکست خورد.

باخت سنگین یاران اسدی در اتریش

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سن‌پولتن اتریش در دیدار رفت مرحله پلی‌آف تیپیکو بوندس‌لیگا از ساعت ۲۰:۳۰ چهارشنبه شب و در حالی که رضا اسدی را برای دومین بازی پیاپی در ترکیب داشت، به مصاف آستریا کلاگنفورت، تیم صدرنشین لیگ دسته دوم اتریش رفت.

 

نیمه اول بازی با شکست دو بر صفر یاران اسدی به پایان رسید و به همین دلیل در ۱۰ دقیقه ابتدایی نیمه دوم، سن‌پولتن چهار تعویض هجومی انجام داد که هیچ‌یک از آنها کارساز نبود.

 

سن‌پولتن در بازی رفت پلی‌آف و در شرایطی که نتوانست نمایش خوبی ارائه کند، در نهایت با نتیجه ۴ بر صفر در زمین تیم آستریا کلاگنفورت شکست خورد تا کار دشواری برای مسابقه برگشت داشته باشد.

 

دیدار برگشت مرحله پلی‌آف تیپیکو بوندس‌لیگا اتریش روز شنبه، هشتم خردادماه به میزبانی سن‌پولتن برگزار می‌شود که یاران اسدی امیدوار هستند شکست سنگین مقابل آستریا کلاگنفورت را در خانه جبران کنند.

 

رضا اسدی، هافبک ایرانی سن‌پولتن پس از اینکه در دیدار اخیرشان به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و در تیم منتخب هفته جای گرفت، در مسابقه پلی‌آف و حضور ۹۰ دقیقه‌ای خود مقابل آستریا کلاگنفورت یک کارت زرد در لحظات پایانی دریافت کرد.

دیدگاه‌ها