کد خبر : 1758209 | 07 خرداد 1400 ساعت 09:51 | 6.4K بازدید | 2 دیدگاه

در آستانه فینال چمپیونزلیگ؛

رحیم استرلینگ: تنها مانع خودمان هستیم

رحیم استرلینگ، ستاره منچسترسیتی، امیدوار است که به رغم دو شکست اخیر برابر چلسی، سیتیزن ها فردا شب بتوانند جام قهرمانی در چمپیونزلیگ را بالای سر ببرند.

رحیم استرلینگ: تنها مانع خودمان هستیم

به گزارش "ورزش سه"، رحیم استرلینگ معتقد است که اگر منچسترسیتی بتواند بهترین نمایش خود را برابر چلسی در دیدار فردا در فینال چمپیونزلیگ ارائه دهد، سیتیزن ها توقف ناپذیر خواهند بود.

شاگردان گواردیولا برای اولین بار در تاریخ این باشگاه در فینال مهمترین رقابت های باشگاهی اروپا حضور دارند و پیش از این هرگز از نیمه نهایی صعود نکرده بودند.

وینگر تیم ملی انگلیس اما به رغم دو باختی که سیتیزن ها در ماه های اخیر برابر شاگردان توماس توخل تجربه کرده اند، اطمینان دارد که قادر خواهند بود چلسی را شکست دهند.

 

1606154

 

رحیم استرلینگ گفت: "اگر بخواهم صادق باشم باید بگویم که تنها چیزی که می تواند ما را متوقف کند، خودمان هستیم. این مسابقه ای است که من انتظار دارم آزمون سختی باشد اما در عین حال انتظار دارم که در این بازی بتوانیم بر حریف غلبه کنیم.

به نظرم بچه ها خیلی خونسرد و آرام هستند. شرکت در دیگر فینال ها با این باشگاه به شما این تجربه را می دهد که چگونه با مسابقات فینال برخورد کنید."

استرلینگ امیدوار است که امسال بخت و اقبال سیتی در چمپیونزلیگ تغییر کرده باشد چرا که تصمیمات بحث برانگیز در فصول گذشته به قیمت ناکامی در این مسابقات برای سیتیزن ها تمام شده است.

در سال 2019 گل پیروزی بخش استرلینگ در آخرین دقایق بازی برابر تاتنهام توسط VAR رد شد، اما گل تاتنهام با وجودی که به نظر می رسید توپ به بازوی فرناندو یورنته برخورد کرده است.

سال قبل از آن هم سیتی قربانی اعلام اشتباه آفساید برابر لیورپول شد و شکست این تیم برابر لیون نیز اما و اگرهایی داشت اما استرلینگ معتقد است در این فصل بخت و اقبال با آنها همراه بوده است.

 

1606153

 

استرلینگ افزود: "در گذشته بخت از ما رو برگردانده بود و شانسی که نیاز داشتیم همراهی‌مان نکرد. بازی هایی بود که ما باید می بردیم اما به خاطر برخی موضوعات مشخص نبردیم. در نهایت فوتبال همین است و به همین دلیل است که ما عاشق فوتبالیم و به بازی کردن ادامه می دهیم.

امسال ما خوب بازی کردیم و همچنین شانسی که به آن نیاز داشتیم را نیز در اختیار داشتیم."

یکی از بزرگترین شانس هایی که سیتی در مراحل قبلی در مسابقات چمپیونزلیگ امسال آورد این بود که در پیروزی در دیدار رفت برابر دورتموند، گل جود بلینگام از سوی داور به دلیل اعلام خطا بر روی ادرسون، دروازه بان سیتی، پذیرفته نشد، هر چند تکل روی ادرسون صحیح بود.

در دیدار برگشت برابر دورتموند نیز در حالی که سیتیزن ها در آستانه حذف به دلیل گل زده در خانه حریف بودند، پس از خطای هند امره جان یک ضربه پنالتی به شاگردان گواردیولا هدیه شد. پاری سن ژرمن هم در هر دو بازی رفت و برگشت مرحله نیمه نهایی از اخراج ادریسا گویه و آنخل دی ماریا به شدت ناراضی بودند.

دیدگاه‌ها