کد خبر : 1758217 | 07 خرداد 1400 ساعت 11:33 | 6.2K بازدید | 2 دیدگاه

پیام ستاره آبی‌ها به هواداران؛

هاورتز: تمام تلاش‌مان را برای شکست سیتی می‌کنیم

کای هاورتز، ستاره چلسی، در آستانه دیدار فینال چمپیونزلیگ برابر سیتی، به هواداران آبی ها قول داده است که هر چه در توان دارند برای قهرمانی ارائه دهند.

هاورتز: تمام تلاش‌مان را برای شکست سیتی می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان چلسی برای دیدار سرنوشت ساز خود در فینال چمپیونزلیگ برابر سیتیزن ها آماده می شوند و امیدوارند تا بتوانند این فصل را با جشن قهرمانی و با بردن نخستین جام تحت هدایت توماس توخل، به پایان برسانند.

آبی ها که لیگ برتر را در رده چهارم به پایان رساندند، قصد دارند تا با شکست دادن سیتی و بالا بردن جام قهرمانی در چمپیونزلیگ، شکست ناامیدکننده در فینال FA Cup برابر لسترسیتی در اوایل این ماه را از خاطر ببرند.

چلسی در این فصل از رقابت های چمپیونزلیگ بسیار درخشان ظاهر شده و توانسته با شکست رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها راه خود را به فینال باز کند.

کای هاورتز، ستاره ملی پوش آلمانی آبی ها، می گوید که او و هم تیمی هایش آماده هستند تا هر چه در چنته دارند برای شکست شاگردان پپ گواردیولا در مسابقه شنبه رو کنند و برای نخستین بار از سال 2012 به بعد، جام قهرمانی در چمپیونزلیگ را بالای سر ببرند.

 

1606171

 

هاورتز گفت: "موضوع این است که تمام توانت را در بازی ارائه دهی، از مسابقه لذت ببری و امیدوار باشی که پیروز می شوی.

حضور در تونل ورزشگاه، رفتن به زمین، شنیدن سرود باشگاه و 90 دقیقه با تمام توان بازی کردن... این رویای کودکی من بوده که به آن رسیده ام اما هنوز به طور کامل محقق نشده است.

ما هنوز باید این بازی را ببریم و هر کاری که بتوانیم می کنیم تا به پیروزی برسیم."

ستاره 21 ساله چلسی همچنین بر اهمیت اعتماد به نفس در این بازی تاکید کرد.

هاورتز افزود: "در چند ماه گذشته به دلیل نتایج خوبی که گرفتیم و بازی های بسیار خوبی که ارائه دادیم، اعتماد به نفس خیلی زیادی به دست آورده ایم. اعتماد به نفس در کل بسیار در فوتبال مهم است و اعتماد به نفس ما هم بسیار بیشتر شده است، پس این موضوع تفاوت ایجاد خواهد کرد.

 

1606168

 

پورتو و اتلتیکو به دلیل قدرت دفاعی‌شان حریف های سختی بودند. آنها در نیمه خودشان بازی می کردند و منتظر اشتباه حریف می ماندند. برای من آن بازی ها سخت ترین مسابقات ما بودند.

محبوب ترین مسابقه برای من دیدار برگشت برابر رئال مادرید بود که ما توانستیم به فینال صعود کنیم. آن بازی خیلی خوب بود. چند بازی خوب دیگر هم بوده اما برای من بهترین بازی همان بازی برابر رئال مادرید بود."

دیدگاه‌ها