کد خبر : 1758220 | 07 خرداد 1400 ساعت 12:17 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

دعوت نشده‌ام ؟ مهم نیست

جلالی: قلبم برای تیم ملی می‌تپد

مدافع سایپا می گوید با وجود اینکه به اردو جدید تیم ملی دعوت نشده اما به عنوان یک هوادار قلبش برای تیم کشورش می تپد .

جلالی: قلبم برای تیم ملی می‌تپد

به گزارش ورزش سه، ابوالفضل جلالی مدافع جوان سایپا در مورد سه بر صفر شدن دیدار با پیکان به خبرنگار ما گفت: من در این باره نظری نمی دهم زیرا این موضوع به فدراسیون و آئین نامه فیفا بر می گردد. به نظر من پیکان هم تخلف کرده و خدا را شکر سه امتیاز هم به نفع ما شد.


او در مورد اینکه در نهایت سایپا در لیگ ماندگار می شود یا خیر ادامه داد: شرایط کمی سخت شده و ما این هفه  میزبان فولاد هستیم وتمرینات خوبی را سپری می کنیم و اینکه امیدواریم به نحو احسن از امتیاز میربانی استفاده کنیم  و سه امتیاز بازی را بگیریم زیرا این دیدار خیلی برای ما مهم است و بعد بازی فولاد تعطیلات داریم و امیدوارم در  این تعطیلات با تدابیر کادرفنی برای 7 بازی آینده پیروز شویم . شرایط سخت است و همه چیز به روز های آخر بر می گردد فعلا  نمی توان پیش بینی کرد زیرا همه تیم ها دارند خوب امتیاز می گیرند و شرایط ما پیچیده شده  است.


این بازیکن در مورد اینکه دیدار رفت با فولاد که سه بر یک واگذار کردند را جبران می کنند یا خیر ادامه داد: دور رفت روی غافلگیری گل خوردیم زمانی که  عقب افتادیم موقعیت هایی نیز داشتیم  که نتوانستیم  گل بزنیم و چون عقب بودیم جلو کشیدیم و گل خوردیم . این هفته تمرینات خوبی داشتیم امیدوارم بازی رفت را جبران کنیم.


مدافع سایپا درمورد اینکه ساپیا همان طور که سخت گل می زند سخت هم گل می خورد و در بازی های بزرگ نیز در این امر موفق بوده اند عنوان کرد: قبل از اینکه  وارد زمین شویم همه بچه ها با هم صحبت می کنیم و حرفه ای اش این است که در ابتدا گل نخوریم. ما خیلی کم گل خوردیم ولی از آن طرف کمتر گل زدیم و در قضیه گلزنی کم شانس بودیم  ولی ما واقعا پر تلاش هستیم و اینکه کم گل می خوریم نکته مهمی است.


جلالی که در لیست قبلی تیم ملی حضور داشت ولی اینبار از طرف اسکوچیچ مورد توجه قرار نگرفت در این باره افزود: از کادرفنی تیم ملی و در راسش آقای اسکوچیچ که در اردو قبلی به من اعتماد کردند تشکر می کنم و من یاد گرفته ام به نطر همه مربیان چه باشگاهی چه تیم ملی احترام بگذارم و موقعی که از من بخواهند به عنوان یک سرباز برای تیم ملی تلاش می کنم و موقعی که دعوت نشوم هم  مثل یک هوادار قلبم برای تیم ملی می تپد.ما بازیکنان و لژیونر های بسیار خوبی داریم که در سطح اروپا بازی می کنند و من یقین دارم که انشاالله با تدابیر کادرفنی و تلاش بچه ها از این مرحله صعود می کنیم و به نظرم جای نگرانی وجود ندارد. تمام تلاشم را می کنم  که در آینده افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی نصیب من شود زیرا آرزوی هر بازیکنی است.

 

دیدگاه‌ها