کد خبر : 1758228 | 07 خرداد 1400 ساعت 12:49 | 16.8K بازدید | 2 دیدگاه

پیمان دربی را از دست داد؛

دوری 6 هفته ای مهاجم تراکتور از میادین

مهاجم تیم تراکتور به مدت 6 هفته از همراهی تیمش باز ماند.

دوری 6 هفته ای مهاجم تراکتور از میادین

به گزارش ورزش سه، پیمان بابایی بعد از درخشش در تیم های سومقاییت آذربایجان و ماشین سازی تبریز در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال ایران به تراکتور پیوست. بر خلاف پیش بینی ها اما بابایی هنوز موفق به گلزنی برای تراکتور نشده و طی بازی های لیگ و آسیا بارها تا آستانه گلزنی پیش رفته اما از این کار بازمانده است.

 

طلسم مهاجم تراکتوری ها حالا طولانی تر شده چرا که او به دلیل مصدومیت 6 هفته از میادین دور خواهد بود. بابایی در جریان بازی با فولاد در دقیقه بیستم روی خطای بازیکن حریف دچار مصدومیت شد و کادر پزشکی پس از بررسی وضعیت او، درخواست تعویضش را به کادر فنی دادند و این بازیکن نیز با برانکارد از زمین خارج شد.

 

در بررسی های اولیه در اهواز، پارگی همسترینگ و دوری چند ماهه از میادین برای او پیش بینی شد اما با مشخص شدن جواب MRI مشخص شد که پیمان بابایی برای رفع مصدومیت خود نیاز به 6 هفته استراحت دارد. البته او خوش شانس است که حدود 2 هفته از این 6 هفته، بازی های لیگ برتر تعطیل خواهد بود اما تراکتوری ها در حالت کلی فقط خواهند توانست در بازی های پایانی فصل از این بازیکن استفاده کنند.

 

به این ترتیب پیمان بابایی از حضور در بازی فردای تراکتور و ماشین سازی باز خواهد ماند. این در حالی است که همه در انتظار رویارویی پیمان بابایی با پیراهن تراکتور با ماشین بودند؛ تیمی که پیمان در نیم فصل اول 6 گل برای آن به ثمر رسانده بود.

دیدگاه‌ها