کد خبر : 1758385 | 08 خرداد 1400 ساعت 09:54 | 98K بازدید | 14 دیدگاه

بدشانسی سیتی در آستانه فینال؛

گواردیولا اولین ضربه را از خودی خورد! (عکس)

ایلکای گوندوگان، ستاره آلمانی در آستانه دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا برابر چلسی دچار مصدومیت شده است.

گواردیولا اولین ضربه را از خودی خورد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ایلکای گوندوگان در این فصل یکی از بهترین بازیکنان منچسترسیتی و از عوامل اصلی رقم خوردن این فصل فوق العاده برای نماینده انگلیس بوده است. ویژگی گلزنی نیز در این فصل به توانایی های ایلکای گوندوغان اضافه شده و او را تبدیل به یکی از بازیکنان مهم و تاثیرگذار ترکیب تیم پپ گواردیولا کرده است.

 

اما این هافبک آلمانی در آخرین تمرین منچسترسیتی پیش از دیدار مقابل چلسی دچار مصدومیت شده و حضور او در دیدار فینال در هاله ای از ابهام قرار دارد. سیتیزن ها آخرین تمرین خود را در استادیوم دراگوی پورتو برگزار کردند و جالب اینجاست ایلکای گوندوگان بعد از برخورد با فرناندینیو، کاپیتان برزیلی سیتی از ناحیه ران پا آسیب دیده و لنگان لنگان زمین را به سمت رختکن ترک کرد.

 

1606430

 

هنوز وضعیت این بازیکن مشخص نیست و گواردیولا امیدوار است کادر پزشکی سیتی به هر قیمتی او را به دیدار فینال برساند. در صورتی که این اتفاق رخ ندهد، سیتی یکی از بازیکنان تاثیرگذار خود را از دست می دهد و فرناندینیو هرگز خود را نخواهد بخشید. البته این بازیکن برزیلی خودش از اتفاق پیش آمده ناراحت بود و خیلی زود گوندوگان را در آغوش گرفته و به او دلداری داد.

 

گوندوگان تنها بازیکن از ترکیس سیتی است که تا به امروز در فینال لیگ قهرمانان بازی کرده است. این هافبک آلمانی عضو دورتموند در تیم سال 2013 بوده و البته آن تیم در استادیوم ومبلی مقابل بایرن مونیخ در فینال شکست خورد.

 

1606431

 

پپ گواردیولا در سال های اخیر و به خصوص در لیگ قهرمانان مشکلات زیادی را به علت مصدومیت بدموقع بازیکنان خود متحمل شده و حالا از دست دادن ایلکای گوندوگان آنهم به خاطر بی احتیاطی فرناندینیو، بدترین خبر ممکن برای او خواهد بود. البته هنوز تکلیف این بازیکن به صورت قطعی مشخص نشده و احتمالا تا ساعتی دیگر اخبار جدیدی در مورد این هافبک آلمانی منتشر می شود. البته امیدواری در اردوی سیتی برای حضور گوندوگان در ترکیب ثابت بیشتر شده و به نظر می رسد مصدومیت او نسبت به تصورات ابتدایی آنقدرها هم جدی نبوده است.

 

1606432

دیدگاه‌ها