کد خبر : 1758554 | 08 خرداد 1400 ساعت 21:40 | 17.7K بازدید | 1 دیدگاه

جلالی از اینجا بزند، گل می‌شود!(عکس)

مدافع چپ سایپا برای دومین بازی پیاپی روی گل‌های تیمش تاثیرگذار بود.

جلالی از اینجا بزند، گل می‌شود!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سید ابوالفضل جلالی برخلاف اردوی قبلی تیم ملی اکنون در جمع شاگردان دراگان اسکوچیچ در کیش حضور ندارد، اما این اتفاق موجب نشده تا انگیزه‌های او در تیم سایپا کم شود و او توانسته بازی‌های خوب خود را ادامه دهد.

 

مدافع چپ تند و تیز سایپا در دیدار امروز تیمش مقابل فولاد خوزستان بارها از حملات شاگردان نکونام از سمت راست زمین جلوگیری کرد و اجازه نداد نفراتی مثل فرشاد احمدزاده خلق موقعیت جدی داشته باشند و خطرناک ظاهر شوند، اما کار دفاعی تنها مولفه خوب در بازی جلالی نبود.

 

1606679

 

ابوالفضل جلالی که هفته قبل در جریان دیدار جنجالی مقابل پیکان توانسته بود با یک ارسال زیبا از روی ضربه ایستگاهی در سمت راست زمین گلزنی کند، امروز هم این کار را با یک سانتر خطرناک دیگر انجام داد و پایه‌گذاری یک گل دیگر را کرد.

 

مدافع چپ سایپا در دقیقه ۷۶ دیدار امروز مقابل فولاد روی خطای هندی که اعلام آن مورد اعتراض جواد نکونام هم بود، به خوبی توپ را به محوطه جریمه فرستاد تا مجید علیاری با ضربه پشت سر توپ را وارد دروازه کند و نارنجی پوشان را به گل اول برساند. جلالی پس از این پاس گل به سمت سکونشینان ورزشگاه دستگردی خوشحالی خود را انجام داد و فریاد شادی سر داد.

دیدگاه‌ها