کد خبر : 1758631 | 09 خرداد 1400 ساعت 10:08 | 26.9K بازدید | 1 دیدگاه

تیم ملی با نفرات اضافه؛ بحرین میزبان با 23 بازیکن

با اضافه شدن سیامک نعمتی به اردوی تیم ملی تعداد بازیکنان حاضر در اردو به 27 بازیکن افزایش پیدا کرده است.

تیم ملی با نفرات اضافه؛ بحرین میزبان با 23 بازیکن 

به گزارش "ورزش سه"، در چنین شرایطی پیش بینی می شد اسکوچیچ 4 نفر را ازاردوی تیم ملی خط بزند و در نهایت با 23 بازیکن راهی منامه شود. تعداد بازیکنان اعلام شده برای همراهی تیم ملی از سوی فیفا به اندازه ای است که اگر خدای ناکرده بازیکنی مصدوم شود سرمربی تیم ملی بتواند جایگزین کند و دقیقا به همین دلیل است که برای جام جهانی لیست بازیکنان مجاز برای حضور در اردوی تیم 23 بازیکن اعلام می شود در حالی که در بازی های باشگاهی تعداد بازیکنانی که قادر به همراهی تیم و حضور روی نیمکت هستند کمتر است. با این حال اسکوچیچ هیچ بازیکنی را خط نخواهد زد. تیم ملی با همه نفرات به منامه اعزام خواهد شد اما در آنجا و برای هر بازی 23 بازیکن برای حضور در لیست تیم ملی تنظیم می شوند و بازیکنان اضافه حق نشستن روی نیمکت را نخواهند داشت و باید به جایگاه ویژه بروند. 

 

نکته جالب توجه اینکه خرج نفرات اضافی با فدراسیون فوتبال خواهد بود. کنفدراسیون فوتبال آسیا در نهایت هزینه نفرات مجاز یعنی 23 نفر را برعهده خواهد داشت. 

 

به نظر می رسد کمک سازمان برنامه و بودجه به فدراسیون فوتبال که از طریق وزارت ورزش به حساب فدراسیون فوتبال واریز شده در اتخاذ این تصمیم بی تاثیر نبوده به خصوص که در سال های اخیر فدراسیون فوتبال در اعزام تیم ها سعی در کاهش نفرات داشت و حتی در خیلی از سفرها شاهد بودیم برخی تیم های ملی همراه خود ماساژور به خارج از کشور نمی بردند. 

 

حریفان تیم ملی در بازی های مقدماتی گروه c در حال اعلام کردن لیست نفرات خود هستند. بحرین به تازگی این کار را انجام داده است. لیست نفرات قرار گرفته در ترکیب این تیم نشان می دهد آنها بازیکن اضافه به اردو نخواهند آورد.

دیدگاه‌ها