کد خبر : 1758632 | 09 خرداد 1400 ساعت 10:19 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی مس کرمان تغییر نمی کند

با وجود اخبار اعلام شده در رسانه ها باشگاه مس تغییری در کادر فنی تیمش ایجاد نکرده و به نظر می رسد تیم با رضا مهاجری در حال مهیا شدن بازی با تیم استقلال ملاثانی است.

سرمربی مس کرمان تغییر نمی کند 

به گزارش "ورزش سه"، این دیدار چهارشنبه هفته جاری در چارچوب هفته ی بیست و هفتم لیگ یک در کرمان برگزار می شود و تیم مس این فرصت را خواهد داشت با برتری در این دیدار بار دیگر صدر جدول را نشانه بگیرد. به خصوص که صدرنشین یعنی بادران بازی سختی را در برابر خوشه طلایی در ساوه پیش رو خواهد داشت. 

 

تیم مس کرمان در بازی پایانی که در جم برگزار شد با یک گل در برابر پارس جنوبی شکست خورد. این پنجمین هفته ای بود که مس کرمان با هدایت رضا مهاجری ناکام از زمین بیرون می آمد. از دست دادن 13 امتیاز در 5 بازی اخیر موجب شد تا مس فاصله ای که با رقبا ایجاد کرده بود از بین برود و از سویی به رده ی سوم جدول سقوط کند. تساوی در برابر تیم های نود ارومیه و چوکای تالش و هم چنین شکست در برابر تیم های خوشه طلایی – قشقایی و در نهایت پارس جوبی حاصل تلاش شاگردان رضا مهاجری در هفته های اخیر بوده است. نتایجی که بیانگر افت تیم مس کرمان در هفته های اخیر می باشد. البته در بازی با پارس جنوبی شاگردان رضا مهاجری موقعیت های خوبی برای گلزنی به دست آوردند که از آنها بهره نبردند و در نهایت روی ضربه پنالتی ای مغلوب حریف شدند که به نظر می رسد مهدی سید علی داور بازی مرتکب اشتباه شده و اگر به صحنه نزدیک تر بود احتمالا دستور به ادامه بازی می داد. 

 

کرمانی ها امیدوار هستند بازی با استقلال ملاثانی شروع تازه ای برای آنها در هفته های پایانی لیگ یک باشد و دوباره جز دو نامزد صعود به لیگ برتر قرار بگیرند اما نتیجه ای غیر از پیروزی در این دیدار نمی تواند برای باشگاه قابل قبول باشد و آنوقت است که ممکن است باشگاه تصمیمات تازه ای در این باره بگیرد.

دیدگاه‌ها