کد خبر : 1758633 | 09 خرداد 1400 ساعت 10:33 | 53.3K بازدید | 8 دیدگاه

پشت پرده دعوت از نعمتی به اردوی تیم ملی

سیامک نعمتی که در بازی های اخیر پرسپولیس یکی از بازیکنان خوب تیمش بشمار می رفته به اردوی تیم ملی دعوت شد و همراه ملی پوشان راهی منامه خواهد شد.

پشت پرده دعوت از نعمتی به اردوی تیم ملی 

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که اسکوچیچ هم چنان روی دعوت نکردن از رامین رضاییان به اردوی تیم ملی با وجود آمادگی تاکید دارد؛ صادق محرمی و دانیال اسماعیلی فر دو بازیکن حاضر در اردوی تیم ملی بودند؛ البته در پست دفاع راست. نکته ای که سرمربی تیم ملی را مجاب به دعوت از یک بازیکن جدید در این پست کرد شیوه بازی دانیال اسماعیلی فرد است. بازیکنی که در بازی های سپاهان بیشتر در پست وینگر راست برای سپاهان بازی کرده. به دلیل توانمندی ویژه ای که در این پست دارد. البته دانیال اسماعیلی فر با وجود بازی در این پست در دفاع هم به تیمش کمک کرده بطوریکه شاهد بودیم به خصوص در بازی های دور برگشت تیم سپاهان در فاز دفاعی به تیم بهتری تبدیل شده و دیگر اینطور نیست مثل بازی های دور رفت خیلی راحت در برابر تهاجم حریف مغلوب شود. 

 

گویی اسکوچیچ هم تصمیم گرفته همانند محرم نوید کیا در صورتی که تصمیم به استفاده از دانیال اسماعیلی فر بگیرد این بازیکن را در فاز تهاجمی به میدان بفرستد و در چنین شرایطی تیم ملی در پست دفاع راست باید دو بازیکن داشته باشد. صادق محرمی و سیامک نعمتی. البته جعفر سلمانی هم در اردوی تیم ملی حضور دارد. بازیکنی که در بازی با سوریه در پست دفاع راست برای تیم ملی بازی کرد. هر چند نشان داد نمی تواند در این پست بازیکن مطمئنی برای تیم ملی بشمار برود به خصوص که پست بازی او در زمان حضور اسکوچیچ در صنعت نفت وینگر بود و نه دفاع راست. و در نهایت باید به این نکته اشاره کرد اسکوچیچ برای اینکه ضریب اطمینان را در پست دفاع راست بالا ببرد سیامک نعمتی را به اردوی تیم ملی دعوت کرد. با حضور او در اردوی تیم ملی تعداد بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی به 27 بازیکن افزایش پیدا کرده است که همه نفرات تیم ملی را در سفر به منامه همراهی خواهند کرد.

دیدگاه‌ها