کد خبر : 1758966 | 10 خرداد 1400 ساعت 18:24 | 45.2K بازدید | 5 دیدگاه

انتقال ستاره فرانسوی چلسی به میلان قطعی شد

گل مدعی شد باشگاه میلان در در روزهای آتی با نمایندگان الیویه ژیرو دیدار خواهد داشت تا حضور این بازیکن را در سن سیرو نهایی کند.

انتقال ستاره فرانسوی چلسی به میلان قطعی شد

به گزارش "ورزش سه"، تنها یک ماه تا منقضی شدن قرارداد الیویه ژیرو با چلسی باقی مانده و هیچ نشانه ای از ماندگار شدن این ستاره فرانسوی در جمع آبی های لندن مشاهده نمی شود. همچنین گفته می شود که توماس توخل سرمربی آلمانی چلسی نیز با جدایی مهاجم فرانسوی خود موافق است.

 

این بازیکن 34 ساله که به چلسی در رسیدن به جمع چهار تیم برتر لیگ و کسب دومین مقام قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرد، اکنون علاقه میلان را به خود جلب کرده و امیدوار است که با انتقالی آزاد راهی سن سیرو شود.

 

 

1563679

 

 

در همین راستا وب سایت معتبر گل در گزارشی مدعی شده که قرار است در روزهای آینده ملاقاتی بین سران میلان و نمایندگان الیویه ژیرو شکل بگیرد و نهایتا توافق برای انتقال ستاره فرانسوی به دومین تیم پرافتخار لیگ قهرمانان اروپا صورت پذیرد.

 

گفتنی است میلان و مشخصاً استفانو پیولی به دنبال این هستند که تجربه را به خط حمله خود اضافه کنند چرا که آنها قرار است بعد از هفت سال دوباره در لیگ قهرمانان اروپا حاضر شوند و در واقع قصد دارند که حضور قدرتمندی در این مسابقات داشته باشند و در این راستا الیویه ژیرو می‌تواند گزینه ایده آلی برای آنها باشد.

دیدگاه‌ها