کد خبر : 1759019 | 10 خرداد 1400 ساعت 21:46 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ دو در انتظار رای جنجالی کمیته انضباطی

قنواتی مدیرعامل شهرداری ماهشهر می‌گوید تعلل یک ماهه کمیته انضباطی در اعلام مهمترین رأی لیگ دو غیرقابل قبول است.

لیگ دو در انتظار رای جنجالی کمیته انضباطی 

به گزارش ورزش سه، طبق ادعای بعضی از تیم‌ها و مسئولانشان، تیم لیگ دویی نفت امیدیه در این فصل از بازیکن غیرمجازی با نام مستعار  (م.ا) استفاده کرده که موجب شکایت چند تیم از جمله شهرداری ماهشهر، شاهین بندر عامری و ...شده است. اتفاقی که اگر ثابت شود قطعا باعث تغییر و تحول اساسی در جدول گروه دوم لیگ دسته دوم خواهد شد. جایی که نفت امیدیه با ۳۷ امتیاز در رده دوم قرار دارد و در صورت کسر امتیاز شانس کمتری برای صعود خواهد داشت.

 

غلامحسین قنواتی مدیرعامل این تیم گفت: بیش از یک ماه از شکایت ما میگذرد و علیرغم شکایت برخی تیم های دیگر متاسفانه هیچ رأیی اعلام نشده و باعث تعجب است که رأی دیدار سایپا و پیکان یا دربی سه روزه اعلام میشود اما نتیجه شکایت ما اعلام نمیشود.

 

قنواتی ادامه داد: تعلل کمیته انضباطی در اعلام این رأی مهم که باعث تغییر زیادی در جدول و مدعی شدن برخی تیم ها برای صعود به لیگ یک میشود بسیار عجیب و قابل تأمل است. تعلل در اعلام این رأی باعث سردرگمی تمام تیم های این گروه شده است. همه تیم ها و هواداران نیز از این مسئله باخبرند و هیچ چیزی را نمیتوان از دید آنها پنهان کرد. امیدواریم کمیته انضباطی هر چه سریع تر این قضیه را با اعلام رأی ختم به خیر کند.

 

باید منتظر ماند و دید اعتراض تیم‌های گروه دوم از این موضوع در نهایت به چه تصمیمی منجر خواهد شد و جدول رده بندی گروه دوم لیگ دسته دوم به چه شکل در می‌آید.

دیدگاه‌ها