کد خبر : 1759041 | 10 خرداد 1400 ساعت 23:49 | 15.2K بازدید | 1 دیدگاه

توخل: به دنبال قهرمانی بعدی هستم

توماس توخل، سرمربی چلسی مدعی شد از همین حالا فکرش معطوف به قهرمانی در فصول بعدی است.

توخل: به دنبال قهرمانی بعدی هستم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی با استخدام توماس توخل به شکلی عجیبی متحول شده و در نهایت در پایان فصل و با غلبه بر منچسترسیتی به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان نیز دست یافت. توماس توخل در مصابه ای مدعی شد چند روزی وقت جشن گرفتن این موفقیت است و در ادامه او به فکر تکرار این درخشش در فصل بعدی خواهد بود.

 

توماس توخل گفت: "من به دنبال عنوان بعدی قهرمانی بوده و واقعا احساس خوشبختی می کنم، حس می کنم عضو یک باشگاه جاه طلب و عضوی قوی در یک گروهی بزرگ هستم که متناسب با افکار من و عاشق فوتبال است.

 

1603166

 

هدف من این است که به دنبال پیروزی های بیشتر باشم. می خواهم به عنوان مربی رشد کرده و در روز اول فصل آینده تیمم را در شرایطی مناسب راهی سال جدید بکنم. هنوز کارهای زیادی پیش رو داریم، باید فاصله خود با تیم های بالای جدول را برطرف کنیم و این همان هدف من است.

 

وقتی اولین عنوان قهرمانی خود در سطحی پایین تر را کسب کردم، موضوع خوشایند برایم این بود که آن قهرمانی را دستاورد بزرگی تلقی نمی کردم. وقتی با دورتموند هم قهرمان شدم در اولین تمرین بعدی با جاه طلبی و میل کمتری حاضر نشدم.

 

حالا زمان جشن گرفتن این روزها و لذت بردن از این قهرمانی بوده و طی زمان یک یا دو هفته آینده اذهان معطوف این قهرمانی بوده و همه در موردش حرف می زنند. اما من نمی خواهم استراحت کنم و جام بعدی را می خواهم. من به دنبال قهرمانی بعدی با حفظ همین ثبات هستم، می خواهم بخشی از این پروژه باشم و این همان چیزی است در انتظارم است."

دیدگاه‌ها